"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2021. december 27., hétfő

Hó..hóhó...





itt egy új program is be lett állitva a telefonon...azért látszik igy a szúnyogháló...












Az úttest nem volt letakarítva, de meglepődve láttam, hogy a kerékpár utat letakarították...meg áll az
 ész...



 Reggel ahogy kinéztem az ablakon,nem akartam hinni a szememnek...hó volt,és nem kevés, és akkor is esett , sőt egész nap...A múltkori csak akkor a pár precben esett, és az is elolvadt,nem is sajnáltam... nem vagyok oda érte, habár mint látvány tetszik... Inkább a fotokat mutatom, és talán kiderül... miért is nem szeretem.






2 megjegyzés:

  1. Biztosan támogatják a testmozgást (bicikliút letakarítása). :) Boldog új évet kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. furcsa hogy ez fontos... az út, a járda már nem annyira..

      Törlés