"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2021. december 21., kedd

karácsonyi díszek horgolva...


Évek  óta nem horgoltam kopogtatót, angyalkát, hópihéket... A kopogtatóval meg is szenvedtem, ezért nem készült belőle több, amugy meg az idővel is kicsit elcsúsztam..Persze mikor a keményítésre sor került, már tudtam, a keményítés miatt se horgoltam...ráadásul keményítőt sem lehet minden boltba kapni,, szóval regét irhatnák róla, de ugyse  olyan fontos másnak...én meg elfelejtem ezt is...Az agyam egész másfele járt már jó ideje, mikor máskor mint pont ilyen tájt kell menni kontrollokra...Azt hiszem, mindenki tudja milyen stesszel jár,,,,,,legalábis nálam... A karácsony  sosem volt nekeünk igazán nagy ünnep, de az elmúlt 25 évben rosszabb lett.. a mai napig nem tudtam túl tenni magam... azt hiszem ez már igy is marad...

 jól látszik a "gallér" ez a csik... amit szépen visszahajtva levarrtam...igaz kicsit durrung, jobb lett volna karikára tenni, de nem akartam venni.......és húha... bizony ezeknek a kellékeknek, és mint mindenek jól el ment az ára.Ajándékok lesznek, remélem sikerül örömöt is szerezni vele...


Azt gondolom , igen is, el lehet felejteni amit már tudtunk, nem is tudom hányszor kezdtem újra, mert bizony nem jutott eszembe, kerestem a mintákat lázasan, mire nagy sokára bejött, hogy ugyan  nincs külön irás, de a közepét külön kell horgolni, mégpedig egy csíkot, és utána lehet nagyban horgolni...



 


10 megjegyzés:

  1. Óhh, de szépek mind!!!! azok az angyalkák, jaj de tetszik :))) hoztad a mestermunkát megint!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mester munka... de nagyon igyekeztem...Nagyon köszönöm...Egyre nehezebben bírja a kezem... sajnos

      Törlés
  2. Érdekes ez a kopogtató. Jól látom, hogy a közepébe a merevítést utólag készíted? Szimpatikus megoldás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először a csíkot kell horgolni, majd összekapcsolni és arra a minta első sorát... majd a többit,próbáltam egybe, de sehogy nem jött ki...igy nagyon szépen kifekszik...

      Törlés
  3. Nagyon szépek a horgolmányaid! Megértelek, mert én is ebben a cipőben járok. Meghorgoltam a hópelyheket, angyalkákat, de a keményítésig képtelen vagyok eljutni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm mancoka.Angyalkát nem is készítettem, azzal még több macera van...Jó nagy pancs is van vele..egy külön szoba kell neki.Egy ezer éves ismerős kért meg, hogy hajócsipkés angyalkát készítsek neki, írtam vissza neki, hogy már egyáltalán nem csinálok angyalkát már...aztán temetésen is találkoztam vele, újra megkért, mire elmondtam, miért nem foglalkozom vele... erre
      úgy tűnik, neheztel......Ráadásul, akármit csinálok, sajnos elszürkül,a keményitőtől a kézimunka.Mindig megcsodálom, micsoda szépségeket készitenek mások...

      Törlés
  4. Vera szép horgolásokat csináltál, ügyes vagy nagyon.
    Teljesen érthető, hogy nem szívesen jársz kontrollokra, semmilyen időpontban nem jó, de kívánom, hogy jó eredményekkel örvendeztessenek meg!
    Egyben kívánok Neked/nektek jó egészséget, és lelkedet megédesítő karácsonyi ünnepeket, valamint sok-sok jóval telehintett újesztendőt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jókivánságokat...Remélem Nálatok is minden rendbe é,s jó hangulatba teltek el az ünnepek

      Törlés
  5. Beautiful crochet
    IO wish you and your family a very happy christmas

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kedves Mrgarett, viszont kivánom én is Nektek...Remélem jó hangulatba teltek az ünnepek!

      Törlés