"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. január 18., szerda

csokor

 Szeretem fotozni a csokrot amit kaptam... jó alany.







ezt a sütit találtam nem rég... isteni, frissen tök roppogós, másnap kicsit meglágyul... nagyon finom,és nem kell várakozni, ahogy összedolgozzuk, rögtön nyújtás, megkenni sós vajjal, rá a másik tészta, amit kinyújtva, vágni, felsodorni, tojás kenni, szemmag, vagy amit akarsz és sütő...Többször készítettem, hamar /rupanerkonyha.hu/2015/08/16/feloras-foszlos-sos-vajas-kifli-bogresen/?fbclid=IwAR1cbUEyI0ldEtpvigu66taEyMhjND2qIqXak2tOfY3dCTcJTECgX1Rmggo


a karácsonyi csokrom, a gyerek csináltatta





ez ám a méreg... szerencsére volt több más, hús készítve, de az unoka kedvence a padlizsán, és teljesen mindegy milyen ünnep, de jó ha van rántott padlizsán...Apa csak egyet vett, mellette egy hölgy vagy 4-5...és azért nem olyan olcsó...már ez sem


köszönöm a figyelmet...

Ma hallotátok hogy dörgött?

7 megjegyzés:

  1. Szépek a virágaid amit kaptál. Guszta a sós sütid, részletesebben is leírhatnád a receptjét. Mifelénk hol lámpát kell gyújtani mert annyira sötét van, hol pedig süt a nap. Bolond egy idő az már biztos!

    VálaszTörlés
  2. Nem csodálom, hogy szereted ezeket a csokrokat fotózni, mert nagyon szépek!
    A sütid guszta nagyon, ki fogom próbálni ezt is, hasonlót sütök én is.
    Jaj, az a padlizsán! Annyira nem tudjuk, hogy mit veszünk meg!

    VálaszTörlés
  3. Azt a sütit nekem is meg kellene sütöm, majd megnezem nennyi benne a margarin? Az első a kedvenc csokrom.

    VálaszTörlés
  4. Szereted a virágokat, ezért is jó minden oldalról, szögből fotózni őket, gyönyörködni bennük.

    Guszta az a sós süti, egyszer egy túra előtt megsütöm, ketten nem bírnánk megenni, túrán meg elkínálgatom 😄😄

    VálaszTörlés
  5. Utólag is boldog névnapot kívánok!

    VálaszTörlés
  6. köszönöm...A sütivel magatok is meg tudtok birkozni, Orsi mert pár nap múlva is puha marad...szeretem ropogosan, de már a fogaimnak jobb mikor puhább, Anikó, ha kell a minta szólj, bár utolag fel tettem...aaa minta?????????????? most olvasom mit irtam... hiába... nálam minden mintából áll...Edit nagyon köszönöm

    VálaszTörlés