"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. január 6., péntek

Még egy kicsit az elmúlt évről..2022.

 Annyira kiváncsi voltam, mennyi kézimunka ment át a kezemen, de mivel sok ajándéknak lett készítve, igy el is felejtettem, miket is csináltam.A nagy rózsa meg már eleve az előtte lévő évből jött a 22es évbe...Meg maradt is ki... Sokat tiprodók rajta, hogy az ajándékok hogy vannak megbecsülve, egyáltalán vannak e használva, vagy nem e teher már, aki kapja...Persze a nagy himzések mindig nálam maradnak.Talán akik kapják se tudják milyen sok munka van egy- egy  darab elkészítésével,és nem csak a himzésre gondoltam...miért is jutott mindez eszembe? most inkább nem irnék róla...

Most akkor az én kis visszatekintésem a kézimunkákról.



Persze más fontos is van az életembe, életünkbe...
Folytatodik a madaram...és a többi 


Köszönöm a figyelmet!
És akkor jöhet a 2023... év


















11 megjegyzés:

  1. BÚÉK és sok kézmunkaval termékeny éved legyen! Himző ismerős készített unokahúganak festményt gobelin hímzéssel.
    Megköszönte, letette. Ennyi. Aki varrta neki fájt, aki kapta mást szeret. Két ember, két világ. Csak valahol a készítőnek nagyon fájt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mesélhetnék... de nem teszem, mert nem tudom, ki téved ide, ki olvas, nem szeretnék sértödést...Nekem se esik jól,ép ezért elmaradnak az ilyen ajándékok...de már az apróságokat is meggondolom..

      Törlés
  2. csak ámulok, hogy mennyi mindent készítettél, holott mindegyiket láttam, mikor feltetted annak idején. Mennyi munka van mögötte!!

    huhh, durva, amit Anikó is írt, hogy nem becsülik meg igazán az ajándékba kapott kézimunkákat, hááát elég szomorú, hisz aki készítette beleadta az idejét, tehetségét, lelkesedését. Ilyenkor szoktam mondani, meg sem érdemli az ilyen ember...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...Én is meglepődtem... ép azért raktam össze, sokról meg is feledkeztem..NNa Anikó megirta...szóval erről van szó...Nem tudom ki téved ide, ezért nem irok róla ..Egy biztos, goblent meg pláne nem ajándékoztam volna, mert én csak 80 centiseket készitettem... ami nagy része még mindig a szekrénybe lapul.10 valahány éve varrtam utoljára goblent és azért válltottam, mert rohadt drága volt már akkor is a sok fonal, meg a festett minta..NNa persze ez sem sokkal olcsobb, de a xszemes jobban tetszik.Családon belül is ért nagy- nagy csalódás.Ha már nem leszünk, mindegy mi lesz a sorsa... de sejtjük...

      Törlés
  3. Sok szépséget készítettél, mindig megcsodálom .
    Volt idő, mikor én is sok kézimunkát készítettem, ajándékoztam örömmel. Inkább én sem beszélek a fogadtatásról.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi hogy irtál Te is róla...Nem kézimunka... de vagy 30-40 éve kaptunk egy festett nagy vázát... Mikor megláttam, nagy csalódás ért... de megtartottam...Közben rájöttem, milyen szépséges... semmi pénzért nem adnám oda senkinek...

      Törlés
  4. Legjobb amikor azt hallom, nem illik a lakáshoz...vagy stilusa..

    VálaszTörlés
  5. Nagyon aktív voltál szebbnél szebb kézimunka került ki a kezeid közül. Kívánom hogy ebben az évben is legyen erőd egészséged ehhez a szabadidős kikapcsolódásodhoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.Nem szeretek tévét nézni, igy csak hallgatom, a kezem meg jár...

      Törlés
  6. Elég szomorú , ha nem becsülik meg a munkát amit belefektettél. Én amiket kapok , tudom mi munka van bennük és mind itt vannak körülöttem, néha kézbe veszem és mosolygok......emlékezem.
    Most pont olyat varrok amit tudom, hogy szeret a fiam a témája miatt.
    Hogy a többivel mi lesz, nem érdekel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak céloztam rá, nem tudom, csak az érzés...Már más is foglalkozott ilyen témával, és azt mondta, hogy aki maga is kézimunkázik, bármit ..jobban értékeli, mert tudja,, mennyi munka van benne , legyen az akármi, vagy csak szeresse a kézzel készitett dolgokat.

      Törlés