"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. október 31., kedd

..Nekem...

 a hallóvén nem ünnep, de tudjuk létezik...lehet róla vitázni... egy biztos, a gyerekeknek egy jó kis kikapcsolódás, összehozza a kicsiket- nagyokat, jó kis  szórakozás..Sajnos amikor az én fiam kicsi volt, soha nem értünk rá, hogy legalább egy tököt közösen faragtunk volna, hogy erről is legyen emléke...

Viszont ehhez kapcsolódó hímzéseket a szolidabbakat szeretem, mindig is szerettem volna hímezni...Most egyet megejtettem, jó sokára sikerült összehozni... CD- lemezre akartam rádolgozni, de a minta nagyobb , így külön kemény papír kellett, aminek van tartása...azt gondoltam, hogy egy piszkos, szürkés fehérből , majd jól látszik a hófehér hímzés...áááá ez tévedés, így aztán kontúr is kellett, mert egyáltalán nem látszott a szellemem..Volt még egy pár nem  számított "probléma" de úgy érzem sikerült kivitelezni és kipipálni a képemet... és hátha valaki megijed a szellemtől!

                                            







mindig cserépbe volt, kesze-kusza, ha szél volt, dülöngélt, hempergett az udvarba, tavaly kiültettem...és micsoda szépség lett!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos lett a szellemed.
    Már elkezdtem a karácsonyi készülődést, erre tegnap előtt tudtam meg, az unokámnak csokigyűjtő zsák kellett volna. Hát már nem leszek vele készen, de csinálok egyet, jó lesz jövőre, csak valami jó kis mintát kell keresnem.

    VálaszTörlés
  2. Cuki az a kis szellem😍
    Ki mit, hogy érez, ünnepel. Ha valakinek már ünnep a halloween, akkor lelke rajta. Én már nem akadok ki semmin.
    Egyébként egy nagyon régi ír-kelta hagyomány, az amerikaiak totál átvették az ír bevándorlóktól, ma már ez is egy nagy üzlet csak, sokan azt sem tudják mi az eredete és miért volt/van...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igy van...nálunk meg pláne nagy felhajtás van, pénz, pénz...Gondolj bele... milyen drága a faragni való tök... mindenféle öltözet, bábuk meg az ördög tudja mi nem kerül pénzbe..nekem is van egy elemes világítós tökös díszem, igaz én még 200 - 300 forintért vettem..Tavaly a cukrászda szervezett a gyerekeknek egy ilyen tökfaragós projektet... idén nem, biztos nem hozta meg tavaly a várt bevételt...csak zárójelben mondom, hogy az én gyerekeim minden évben csinálnak tökfaragós programot, közösen faragnak, beöltöznek... jó kis estét töltenek el barátaikkal.Tavaly náluk volt a faragás, idén máshol, de mondta a menyem, hogy legalább nem náluk lesz a kupi...Van jó oldala is... a himzés terén is... persze sok a bovli is

      Törlés