"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. október 13., péntek

péntek 13, látogató...





 Én kis vörös démonnak hívom... és örülök hogy idetévedt hozzánk, de kezdem az elején...

Pár napja, térségünkben több kis cica is kikötött idegen portákon, van amelyik ott is maradt, van olyan hogy egész nap egy fotelbe alucikázott, majd másnap tovább állt, Mondom apának,  hogy hozzánk is tévedhetne egy cica...Ennyibe is maradtunk. Ma kint ténykedett (péntek 13,  4hónap után, elromlott az öninditó, de  hazahozott az autó), mire arra lett figyelmes, hogy Alex nagyon ugrálva nézi a tiszafát, és mivel ez nem mindennapi dolog részéről, igy megnézte mi az ami a fába van. Ott virított ez a gyönyörű kis vörös cica, és ahogy szólt hozzá, rögtön válaszolt is, és minden hívásra válaszolt is.. Nekem is szólt apa, igy már ketten hívogattuk, lehúzva az ágat, majd, mikor már elértem, leemeltem az ágról...Kis dorombógéppé változott  . 8 hónapja, nem simogattam cicát, nagyon hiányzott a mi kis cicánk...Kis puha rózsaszín talp, ezerrel dorombolt, puha kis szörmók.. teljesen oda voltam érte...szívembe lopta magát rögtön, de tudtam valahol  a környékünkön lakik...Túl tiszta, túl barátságos, túl játékos volt, jó bőrbe volt...ahol gyerekek vannak...Láttam apa is olvadozott,....bevallom , könny is szökött a szemembe... tudom, nem lehet cicánk...Szándékosan nem adtam se enni, se inni neki...mert ahol egy cica enni kap, ott is marad...Jól érezte magát, mindent megnézett, le pókhálózott kis zugokba az udvaron, majd mint aki jó végezte dolgát, befeküdt a virágok közzé, és most azt sem bántam.. Bement az előkertbe, igy kiengedtük Alexet, mert erre az időre bezártuk...menjen szépen haza... "félóra boldogságot, mosolyt  adott pici lénye mindkettőnknek, annyira szerettük a cicánkat)Persze pár kép is készült, de én inkább csak simogattam, annyira sajnáltam hogy el kell engednem...



a rendszer megint megfordított mindent...

6 megjegyzés:

  1. Olyan sok kóbor cica van, vegyetek egyet pártfogásba, akkor lesz mit simogatni☺️ egyébként nagyon tündér kis dög, látszik rajta, hogy cuki pofa.
    Éppen beszélgettünk a férjemmel, annyira szeretnék egy (két) cicát, de amíg ilyen állandóan jövünk - megyünk állapotban vagyunk, addig nem szabad, mert nincs kire bízni.🥺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen tudom hogy sok kóbor cica van... vállalni nem merem...Annyira kis édes ... a szomszédba volt másnap,a gyerekek labdáztak, lefeküdt a közepébe ahogy rúgták a labdát, és úgy figyelt. Túl barátságos...

      Törlés
  2. Elment felmérni a környező terepet, hová tud átjárni huncutkodni :-). Kis cuki cica, látni hogy gazdás. Azóta kiderült hogy kié?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kiderült, 3 házzal arrább lakik...Kis koborló...

      Törlés