"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. december 2., szombat

Nem karácsonyi...

 ...de kézimunka...Nem igazán most készültek, mert lassan megy, és nem azért mert annyira nehéz, a kezeim nem bírják...Röhej... de nem bírtam csak egy szarvat meghorgolni egy délután.. görcsöt kap a kezem, az ujjam, az összevarrásáról meg nem is beszélve...nem gondoltam, hogy ilyen hamar engem is elkap ez a nyavaja is...mintha nem volna ép elég...sokszor a tűt alig tudom fogni...

Na mindegy, azért erőlködöm, ép úgy mint a sétával is...az is milyen nehéz... hihetetlen...

A panasz után valami jót is... aranyosak lettek ezek a rénszarvasok, már tavaly kinéztem, de nem volt időm már rá... így most duplán is elkészült...Egyébként öröm horgolni a panaszokat leszámítva...

Most jött visszajelzés a dinóról, amit mutattam, ,hogy napokig hurcibálta, ölelgette ,még az óvodába is  magával vitte, barátaink unokája.és mondogatta, " Vera néni nekem csinálta" Még nem találkoztam vele, mert jó pár éve költöztek ki Ausztriába...Ilyenkor érzem azt, hogy jó hogy, ezt vagy azt elkészítettem.

rénszarvasok, catániából, a hó ember alica díva fonalból készült 2 -es horgolótűvel., a sapka és sál kötve van...







az új szilikon kuglóf sütő... mintázata...hamar elfogyott.

11 megjegyzés:

  1. Nem vigasztalásként mondom, de én már horgolni, kötni egyáltalán nem tudok. Még egy-egy hópelyhet kicsikarok magamból, de ennyi.
    Nagyon aranyosak a rénszarvasok, én is örömmel elfogadnám.
    A kalácsod nagyon guszta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elhiszem, ahogy a lábunk, derekunk, kikopik, úgy a kezünk is...Persze minden nehezebb...Mindig váltogatom a kézimunkát, ép ezért is, mert minden kézimunka, máskép terheli a kezemet..

      Törlés
  2. Nagyon cukik a rénszarvasok, ahogy Mancoka írta, még én is örülnék neki🤭😄

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ehh, hamar nyomtam rá a enterre. Szóval nem csoda, ha örülnek neki a kis megajándékozottak, annyira aranyosak ezek a kis figurák mind.
      Én nem tudom miért, de idegenkedek a szilikon sütőformáktól, nincs is(még) nekem. Igaz nem is sütök már csak nagyon kevés alkalommal, nincs kinek...

      Törlés
    2. Én csak olyat készitek el, ami eleve nekem is tetszik...és elég sokat kell várni mindig a következőnek...Sokszor meg nézem a mintát is..., van jó pár darab, amit többször is elkészítek,
      Jégkocka tartom van, abba szoktam a turmixolt petrezselymet, hagymát, parikát eltenni, és nagyon könnyű kinyomni .Persze a menyem is besegitett hogy vegyek, mert mondták , milyen jó sütni benne...Persze azt elfelejtette mondani, hogy rácsra tenni, felemelni, nem olyan könnyű, szóval óvatosan... majdnem kiborult az egész...Hagyományos kuglóf sütőm van, régen sütöttem benne, és rossz emlékem van róla, (ide egy nevetős smájli) , és igy többet nem is használtam...Most meg rám jött a süthetnék...
      Mi is ketten vagyunk, mert amikor sütök felszívódnak a fiamék,(ide is egy nevetős smájli) igy ránk marad a süti, Ernő meg aztán nagyon bíirja a sütiket...és nem azért mert annyira rosszakat sütők, akkor ép más dolguk van, nem jönnek.

      Törlés
  3. They are gorgeous, and I am sure they will be loved

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűek a szarvasok, s a hóember is. Nagyon ügyes vagy!
    A görcshúzásra szedsz valamit? Van rá valamilyen "gyógymód"?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Marika.. Nem szedek rá semmit...Van ép elég gyógyszer amit szedni kell. Rázogatom a kezem, vagy masszírozom, vagy pihentettem...

      Törlés