"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. december 12., kedd

Zongorakesztyű...

 Egy ismerős kért tanácsot, hogy nem e segítenék, mert elfelejtette hogy van az ujj szaporítása a kesztyűnél, el is jött ,átbeszéltük, közben  egy másik ismerőssel leveleztünk a  kesztyű kötés rejtelmeiről...Valahogy valami késztetett hogy kössek  is.. Majd kicsit később amugy is aktuális lesz egy kesztyű kötés.Már a kezdés se úgy alakult ahogy elgondoltam, először túl nagy, aztán túl kicsi lett a felszedés ,aztán meg az egészet elrontottam... Ismétlés újra, aztán belejöttem, persze hogy könnyebb legyen figyelni az ujj szaporítását, azt gondoltam, hogy azt mindig külön egy tűn lesz, .A csíkok, magától ilyenek, színátmenetes fonal, Bravó fonal...Jó volt kötni, hogy használat közben hogy fog viselkedni, majd elválik, ajándék lesz, ha már kész...A közepébe díszt varrtam, hogy lehessen tudni melyik a melyik...





itt megint a rendszer tette dolgát, csak nem jól,  felcserélte a fotókat..., na ettől még lehet követni

 mintha gyöngyök ülnének az ágon...esőcseppek
ez azért mert tetszett...


ebbe a hónapba eddig ennyi csapadék esett... Dec 4-e körül egy nap estt le 30 valamennyi.. azóta még jött hozzá...ééééés éjjeltől holnap estig rengeteg(40 millimétert) jósólnak...Lassan úszunk a sárba... még szerencse nem mind hó formájába jött le...







ezt valakinek ismertetőnek szántam... 
Találtunk málnát még a fagyasztóba...természetesen fahéj is került  rá,  kevés mákkal megspékelve...Nagyon hamar elfogyott, gyerekek kerülnek bennünket, kovid a bűnös, most kerülök mindenkit, pár nap múlva mennem kell kontrolra, nem szeretnék összeszedni egy kis betegséget...pont most

6 megjegyzés:

  1. Wonderful gloves with stripes perfectly matched!

    VálaszTörlés
  2. Szép lett, s a színei is.Vera itt is szakadt kedden egész nap, tocsogott a kert. Mára jött a szél. Mondtam, hogy legalább szárítja, csak a fejem ment szét tőle. Már féltem, nehogy, Covid legyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az esőből ép elég lenne.. A frontok jönnek-mennek, nem a legjobb, nekem is mindig valami bajom van, valami fáj...
      A kesztyű színét nem én intézem, igy adja ki a fonal......

      Törlés
  3. Érdekes ez a kesztyű, ügyes vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.. Kicsit szomorú vagyok, mert segítségnek szántam, a kötés menetét...Aki érdekelt volna, az sem reagált rá..Én örültem volna annak idején, ha van fázis fotó...Sokszor el sem tudjuk képzelni, hogy , egy- egy darab hogy is készül...NNo mindegy...Egyre jobban azt látom, már a kézimunkás berkekben sem érdekes a kézimunka, nincs is rá reagálás, lassan sehol...Kicsit mindig lehangol, és én is átveszem , pedig alig várom, hogy valami készüljön és lehessen látni más blogján..

      Törlés