"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2024. január 14., vasárnap

Január...1. bejegyzés

 Legyen nyugalom, békesség,...lassan a hónap feléhez érünk, de még egyszer , elsején voltam az anyósnál,azóta az utcára ki se tettem a lábam...Boltba nem kell menni, szerencsére ellenőrzésekre is csak február, március... így aztán különösebb esemény nem is történt .Az udvaron is alig voltam kint, pár fotót készítettem, hála, hogy  kevés  hó esett, de még az sem olvadt el, mitől is olvadna, hisz minden nap fagy.

Derekam, lábam oda van, jobb ha most nem próbálkozom az udvaron egyensúlyozni...jobb itt bent...











































Köszönöm  ha végig nézted a fotókat,és megjegyzést is hagysz.

8 megjegyzés:

  1. Szép téli fotók! Kicsit megpihen a táj, lelassul az élet, olyan megnyugtató.
    Alex látom élvezi a kinti és benti létet is :-), milyen komoly nagy kutya lett. Pedig most volt még kölyök.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm.. Szeretem az ilyen fotókat is, (vajon hova lett amit írtam neked)Szeret itt bent lenni... túlságosan is...még csoda hogy éjjel el van kint...Eddig is kint volt éjjel...Apja volt ilyen szép nagy kutya... és már többször írtam, milyen betegségben szenved, milyen sokat kínlodunk vele, rengeteg gyógyszer, egész nyáron itt bent vigyáztunk rá, mert állandóan élő seb volt a hátulja, combja..Sok gyógyszer, szuri...Már több kaját is cseréltünk, nagyon csekély változás volt...Egyszer gondolt egyet Ernő, ép megint kaját kellett neki venni, választott egy másik fajtát...Azóta nem kapott a lábára gyógyszert, nem sir...valami olyan táp ami elvileg rendbe hozta... A szőre is most megint gyönyörű,,, a nyár mondja meg, hogy marad e igy vagy vissza tér a másik betegsége...Egyenlőre örülünk, mert jól van, jó kedvű... rossz volt látni, és hallani ahogy sirt és sántikált, nem lehetett már a háta szőréhez sem érni...

      Törlés
  2. Ugyanígy vagyok én is, mindenem fáj, legjobb bent a házban.
    Nagyon szép képeket készítettél! Az új kesztyű is várja a tesztelést amint látom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nehezen viselem ezt az időt... hajamszála talán nem fáj...Akár a kötést, vagy a himzést is pihentetni kell, a kezem ,vállam, hátam miatt...A kesztyű csak a fotozáshoz vittem ki... ajándéknak szánom... de még pontosan nem tudom...

      Törlés
  3. Nagy szerencséd hogy az ég közel van, s mindig csodás fotókat hozol róla. Nem hordjatok Alexet sétálni? Nekem, s neki mindig az a nap fenypontja, néha részemről félholtan is. Nézem a havas fotóidat itt most lett!!!!, hullik a hó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is nagyon fázós vagyok, mikor Alexet hoztuk, sétálni vele nem is volt időnk, más részt nem mertük kivinni, mert csúsztatni kellett a beoltást, hogy itt helyben lehessen minden évben oltani, igy szépen felnőtt, ma már 50 kiló körül van, finoman mondva lábig ér a keze Ernőnek...úgy húz..Az udvaron szófogadó, normális, de ha kimegyünk vele, nagyon húz, kutyákkal nem találkozott kint, ez is gond ilyenkor neki.. Én meg pláne el sem vihetem egyedül... Lábát kiméljük, mert sajnos ízületi betegségben szenved...

      Törlés