"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2024. január 17., szerda

zongorakesztyű...


Csak gyorsan vettem a fonalat, nem néztem, hogy nem szín átmenetes, és igy csak egy pici fehér  van  benne...Rutinból kötöttem, sikerült is elrontanom, csak a sokadik bontás után sikerült helyre hozni...Ajándéknak szántam... aztán majd kitudja...A fonal minőségéről nem tudok nyilatkozni, mennyire srapabíró, mert én nem használtam , kötni kötöttem már máskor is, nagyon jó , puha."Bravó " a fonal neve

                                                  


 köszönöm...

6 megjegyzés:

  1. Tetszik a mintája, színe, majd minden kabáthoz illik.
    nem hordok kesztyűt, hidegnek kell lennie hozzá, hogy felhúzzam, érdekes módon pont az ujjaim vége fázik mindig, úgyhogy ez nekem nem igazán lenne jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben teljesen igazad van, mindenhez megy ez a szín...Érdekes... nekem is az ujjaim is fáznak, de a kezem feje inkább...(A legkisebb hidegtől, fázik a kezem feje) Más kesztyűt hordtam , mindig, de az örökös orr fújás, pénzel fizetés, , rendes kesztyűbe mind ezt nem tudtam...mindig fel -le húzogattam a kesztyűt,.. de van barátnőm aki úgy szintén hordja, mutatta is, hogy kéne már másik... Viszont a menyem nem hordja, ki tudja miért...Én annyira megszoktam, hogy nyáron is felhúzom(nem 50 fokba), hogy védje a kezem... a karmolásoktól, kint a kertbe...Gumikesztyűbe nem tudtam drótozni a virágot, nagyon fázott a kezem, viszont ez megvédte a hidegtől...Nem vagyunk egyformák, Ernőnek meg semmilyen kesztyű nem kell, csak favágáskor ...A pinteresten ép nem rég láttam, kesztyű csodákat...sőt, ujj nélküli.Sajnos nem csak a kezem fázós...Köszi hogy írtál...

      Törlés
  2. Öregszünk Vera, fázós lesz az ember, egyre inkább.szép lett a kesztyű. S mennyire mások is vagyunk. Persze a munka is meghatározza ki mit visel, s mikor.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Színtiszta igazat írtál.. sajnos igy van...

      Törlés