"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2024. július 1., hétfő

Giga...

 Idén a karalábé megint adta a formáját... Hatalmasak, és ennek ellenére puha és nagyon finom..De nem mindegyik ilyen nagy,ami nem lett külön kipalántázva, az bizony nagyon picike...











köszönöm a figyelmet...

11 megjegyzés:

  1. Csoda ez a karalábé! Az enyémek a sok esőtől megrepedtek.
    Látom, hogy fagyasztod le őket. Szoktatok karalábés tésztét készíteni? Mi nagyon szeretjük, olyan finom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, mert nem is hallottam róla

      Törlés
    2. Én sem hallottam még soha karalábés tésztáról 😲

      Törlés
    3. biztos finom... köszi a tippet... Karalábé, az egyelő nálunk csak leves és az elmúlt 40 évben nem is ettünk levesnek se...

      Törlés
    4. Ugyanúgy készítjük mint a káposztást. Próbáljátok ki, nem fogjátok megbánni.

      Törlés
  2. Jó nagyra nőttek, két családnak is elég egy darab. A karalábés tésztát én is nagyon szeretem úgy készítsed mint a káposztás tésztát!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Éva...kb 4 csomag lesz egy ilyen nagy karalábéból... Alexnek is főzök a táp mellé, igy minden nap, ő is eszik zöldségfélét, mert répát is főzők a karalábé mellé neki.
      A káposztás tésztát meg ezer éve nem szeretem... A kollégiumba sokszor volt... éheztem is olyankor...Azóta se főztem, se ettünk

      Törlés
  3. Az én karalábéim kicsi gyerek ökölnyi, de már fásodik. Jó sokat le kell vágni belőle, ami már nem fás.
    Fagyasztod?
    Olyan furcsává válik nálam fagyasztva, már nem olyan az íze nekem. Bár lehet ha még gyenge, úgy finom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt mondják, azért fás, mert nem kap elég vizet...Hiába van öntözve, lehet hogy kevés neki... Mi mindennap szivattyúval öntözünk, így bőségesen kap vizet...Igen fagyasztom...Nyilván nem olyan, mint a friss..talán egyedül a tök, az aminél egyáltalán nem lehet észre venni, hogy fagyasztót...Meg lehet szokni... répát is fagyasztom a feleslegeset, de nagyon vékonyra szeletelem,és igy nem annyira érezhető, hogy nem friss...Sajnos kénytelen vagyok fagyasztani, nyílván a friss az igazi... de pl hol lehet venni friss zöldbabot télen?benyúlok a hűtőbe...Rengeteg foghagyma lett, magába nem marad el... viszont puccolva zacsiba fagyasztóba el van, sőt szaga sincs, és fagyasztott állapotba használom fel, pl nyomom szét... vagy a főznivalóhoz teszem...

      Törlés