"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2024. június 10., hétfő

csak úgy virágok

 Az én "házam" táján jó nagy csend van, tényleg csak pár blog működik.. Nem is tudom, van e  értelme bármiről is írni...maradnak a virágok... nekem tetszenek, végre látszik van értelme amit csinálunk...Ugyan a virágok nem szólnak vissza, de örömöt adnak a lelkünknek...




























8 megjegyzés:

  1. Szépségesek... ilyen piros virágú kaktuszunk nekünk is van, még apósomtól kaptuk. Én ugyan megesküdnék rá, hogy az első években lila virágokat hozott, létezhet vajon színváltás náluk?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a kaktusz nekem nagyon régi, sajnos sokszor gondol egyet és jó nagy darabot ledob,most is a földön találtam ugyan ilyen nagy virágzó hajtást...Mindig ez volt a színe... vagy elfelejtetted hogy ez a színe, vagy más színű volt mégis csak.. nem gondolom hogy színváltás lenne ennél a fajtánál, bár kitudja... van hogy tévesztünk...

      Törlés
  2. Most hétvégén ráértem volna én is olvasgatni, de alig volt pár blognál bejegyzés. Pedig elég sok blogra feliratkoztam, de nagyon sok nem működik már.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. NNa akkor jól gondolom, hogy nincs mit olvasni se..

      Törlés
  3. Nagyon szép virágaid vannak !

    VálaszTörlés