"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2024. augusztus 8., csütörtök

zöldséges és egyebek

 Segítséggel dolgozik apa...és ez mindenhol így van... nem baj ha meleg van, nem baj ha kényelmetlen Alexnek, akkor is ott van..Hozzánk nőtt, nem kicsit...Mindent megért


krumpliszedés...

kel a zöldbab...és már eszegetik a friss hajtásokat a madarak, tele van velük a sátor, tenni kell valamit.
 kardfarku lepke, nagy kedvence volt az unokának, mindennap visszatért, sajnos alva találtam...

és az ötletem...Ha élünk jövőre kénytelenek leszünk valami megoldást keresni a paradicsom és a paprika virág megmentésére is...Nem lesz könnyű, de meg kell próbálni

 A kaprot hasonló kép tudtuk megmenteni, csak az ládába volt, már a fagyasztóba van leturmixolva, majd a tökfőzelékbe jól jön.

Erről jutott eszembe, kicsit más, de hogy  mennyire felkészültnek kell lenni aki nem a városba él, és nem lehet minden egyes  valamiért a városba menni, mert az itteni árakat megfizetni.... szörnyű, persze ahol nem számít a pénz.. A múlt héten 800 valamennyi  volt a kenyér és a kifli 80 forint, majd egyik nap 100 forintra emelték...Tegnap 1200 valamennyi volt a kenyér és 130 a kifli...
Tudom kell a haszon...  ki is használják a boltok, mert úgy gondolják nem érdemes elmenni a legközelebbi városi boltig...Tévednek .. mert megéri...Ami itt 130 forint volt a kifli 59 forint volt máshol.a kenyér igaz félbarna de még a 600 forintot se érte el...és a kifli semmivel sem rosszabb, sőt másnap is puha...Eddig is csak ezeket vettük itt a boltba. most ezt sem kell. Tudom és ezt zárójelben kéne írnom,maszek pékség, nem írom hogy hol, tőlünk nem messze 4000-6000 ft egy kiló kenyér...és rendelni kell, mert különben nem jut...és ott egy pogácsa 400 forint volt pár éve...Szégyelltem kijönni azért vettem csak egyet ...

A tejföl ami amúgy is drága, joghurt vagy kefir volt a tejfölös dobozba..

... Megjött a villanyszámla, amit használunk áramot 2000 forint , és van pofájuk a rendszerhasználatért elkérni 10.000 forintot
és még sorolhatnám...ééés akkor most az üveg visszaváltásról nem is szólok... de röhej... nem gondolták , hogy az ember visszaviszik a palackokat, az automaták nem birják...és van ahol jó messze kell vinni bolton belül, de kívülről..és ha esik?addig míg nem kerülnek sorra, áznak... Eszementek...

tavaly még mutatóba sem volt körte a fán... Idén tele, most még el kell tenni pár üveg körtebefőttet, majd a télen jól jön


végre nekem is nyílik...ráírtam, mert mindig elfelejtem

nna jól kipuffogtam... és itt ülök, ahelyett hogy aludnák...megint jön valami front... holnap meg a mosott foss olyan leszek megint..és meleg... nem kicsit

Vigyázzatok magatokra...

8 megjegyzés:

  1. Alex is a patient helper. Our dog does that too while my husband is working in the garden.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon igazad van a puffogással! Borzalmas dolgok ezek, és éppen tegnap gondolkodtam rajta, hogy nem halljuk azt, hogy az emberek elégedetlenkednének. Minden nagyon szép, minden nagyon jó, mindennel meg vagyunk elégedve. (Már aki!)
    Az igazi kutyahűség! Alex egy kincs!
    Nagyon szép a babod! Gratulálok a férjednek, mert nagyon szépen gondozza a kertet! Én gondolkodom rajta, hogy jövőre nem ültetek semmit se, mert annyi ellensége (csigák, madarak, poloskák, földi bolha...) volt az idén, hogy elvették a kedvem tőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyre rosszabb a helyzet, mégis mintha mindenkin ellenző lenne, és tényleg minden így jó...Bár nem mindenkin, pl rajtam nincs, de mit is csinálhatnák én?
      Mindig mondom, jó hogy megöregedtem, nekem már igy kell elfogadni... ami és ahogy van, de akik aktivan dolgoznak ez a rendszer kizsigerelik és sajnos csak tűrik némán... de meddig?gyerekem is megszakad, és micsoda terheket rónak ki... elképesztő...
      A kert az külön téma...idén sok minden nem úgy jön össze ahogy terveztük, sőt nagyon rosszul mennek a kerti dolgok...annak ellenére hogy én csak a szép paradicsomot mutatom, vagy a paprikát

      Törlés
  3. Tökéletesen megértem a puffogásodat. Az ember csak kapkodja a fejét, hogy mi mennyibe kerül. Közben ma elmentem vásárolni egy nagyobb üzletbe, minden pénztárnál hosszú sor, telepakolt bevásárló kocsik. Most akkor mi az igazság? Megnézzük kire adunk ki pénzt, vagy szórjuk 2 kézzel? Én igyekszem az akciókat nézni, de befőttet, stb. már nem is rakok el, mert a piacon is olyan drága minden, hogy nem éri meg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szét huzott a réteg... van akinek mindegy hogy mit vesz, és mennyit, és van aki nagyon megnézni, mert nem engedheti meg hogy tele kocsival vásároljon.Annyi hogy tudod mit teszel pl a lekvárba...., Meglepő, hogy minden milyen hamar megfő, amit magunk termelünk meg...

      Törlés
  4. Drága kicsi Alex, imádom ezt a hűséges kutyát, hát persze hogy őrzi a Gazdit.
    3 üzletlánc és a piac közelében lakok. Kihasználom az akciós termékek vásárlását, másképp a gatyám is rámenne. Állítólag csökkenés van a kereskedelmi fogyasztásban, vajon miért is???
    Szeretem a körtét, vettem ma a piacon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem győzöm mondani milyen aranyos Alex... és nem csak azért mert elfogult vagyok vele...Mi is nézzük mikor akciós az a termék amit szeretnénk venni.
      csökkenés? én nem úgy vettem észre...
      Körténk van, ma reggel befőttnek tettünk el, tavaly még megkóstolni se tudtam, mert még annyi körte se volt a fán...

      Törlés