"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2024. augusztus 18., vasárnap

Kis apróságok

 Olyan hirtelen jött az ötlet, hogy horgolnom kell, régóta nyalogattam sebeimet, hogy teljesen elhanyagoltam ezt is...Persze segített egy csoport is, hogy újra horgoló tűt ragadjak... Ugyanis  egyszerűen elvesztenek apró ajándékokat, készítők , azért hogy a megtalálónak örömöt szerezzenek. arcukra  mosolyt csaljanak ,a megtalálás helyét, ezt a csoport oldalán jelzik fotóval is,, hogy  célba ért az ajándék.. Nagyon sokan csatlakoztak a csoporthoz, és már nem csak horgoló díszek, hanem festett kövek, és sok más ajándék készül... Micsoda szépséges kövek... kár hogy nem tudok rajzolni, festeni. Nos én még nem " vesztettem" el egy ajándékot sem, de készülök...Jó elképzelés, öröm aki készíti, és elrejti, de mint kiderült sokszor nem is könnyű elveszteni , és öröm aki megtalálja...

Persze sajnos  ez nem mindig sikerül, van hogy balul sülnek el a dolgok...Remélem én nem futok bele ilyen szituba...








A csoport... Random kézzel készült kedvességek, face csoport

12 megjegyzés:

  1. Erről már hallottam. Mi a csoport neve?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyre jobban tetszik az ötlet. Most még nincs időm rá, de remélhetőleg mihamarabb lesz. :)

      Törlés
    2. Láttam bevetetted magad... gratulálok... nekem is van már jó néhány , csak ahhoz el kell mennem itthonról, .Voltam a rendelőbe, de mire kijöttem voltak jó páran, igy nem hagyhattam el semmit... Majd legközelebb...

      Törlés
    3. És még azt hittem, hogy nekem a kétségeim alacsonyan vannak. Amikor az alkotó odaírja a csoportban az oldala nevét (ahol pénzért árul), mi ez ha nem nyerészkedés? Reklámnak fogja fel a kicsinységeket, meghazudtolva az egésznek a lényegét.

      Törlés
  2. Kedves ötlet, és aranyos kis figurák!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt mondhatom lázban ég az ország, apraja- naggya... Szerintem bátran mondhatom, mert a kicsi unokák is nagyon szép dolgokat készítenek, sok ügyes kéz van, festenek kavicsokra is... külön csoda, szépség...

      Törlés
  3. Erről én is olvastam, nagyon jó ötlet. A megtalálónak jelezni kellett a megadott linken, úgy emlékszem kicsi gyerek kapta. Szerintem valami ovi közelében kellene hagyni, de úgy hogy megbeszéled velük és persze több meglepetést, mert az milyen már ha csak egy gyerek talál. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon hosszu a lista hol lehet elhagyni, ovoda környékén sem hagynám el...

      Törlés
  4. Ötleteim azok vannak, esetleg karácsonykor idősek otthonában is lehetne ajándékozni, persze nekik szép kis horgolt díszgömb vagy ilyesmi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ötlet van sok... nem mindegy a kivitelezés, az otthonba való vitel... nos most nem térnék ki, milyen buktatókat rejt...

      Törlés