"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2024. augusztus 26., hétfő

amigurumik, folytatása

 Jó kis kikapcsolódás, mig nézem a tévét.Nem sok film van amit szeretek, de addig se pihenjem a kezem... "elveszett " játék is elindult, bár nagyon  sok aggályom van... aztán én nem járok sehova...Ma  vérvételen voltam, ott hagytam el, egy  figurát, majd hogy tovább élvezem az egészségügyet, még röntgenre is elmentem, a sarkammal, mert miért ne legyen valami, amivel lehet újra menni orvoshoz, és folytatódjon  a jajgatásom. Igy ott is elhagytam  az ablakba egy munkámat... valamibe bele kell tenni, ezeket a kézimunkákat,, felkerestem a papir boltot, pici zacskókért, vettem is két csomaggal, mikor eszembe jutott, hogy másképp is meg tudom majd oldani, és be kell valljam, nem is olcsók ezek a pici tasakok, pláne ha több kell... ha...

Ez a projekt arra született, hogy a megtalálónak mosolyt csaljon  az arcára, jobb kedve legyen, és jelezze  hogy megtalálta, hogy az alkotó is örüljön... Az eddigi megfigyelésem, itt nálunk , vadászatra épült, ki tud többet begyűjteni, és itt már el is vesztette a játék... fontosságát,  nem törődve azzal, hogy esetleg más is örülne, ha nem szedne ő olyan sokat össze..és ettől már el is ment a kedvem..., és sajnos már olvastam, hogy nem csak  nálunk van ez... A másik... hogy nem tetszik, nem arra gondolt, és fogja eldobja,  összegyűri...volt aki összetépte...

Van egy "jó" ügy.. és sokan belerondítanak...

Ezek után, itt nálunk nem biztos hogy veszítek el..és tényleg gondolkodom, hogy van e értelme igy folytatni, amit szinte még el sem kezdtem...

A munkáimba beleteszem, minden tudásomat, nem arra "építek" hogy minél több  készüljön, hanem hogy szép legyen, és tényleg örüljön aki megtalálja..








6 megjegyzés:

  1. Pedig ezek a figurák is aranyosak. Kár hogy így állnak hozzá. Azért várom a visszajelzést, hogy ki vitte el az eddigieket! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam nem is irok róla... nekem nem jön be... ez kölcsönös örömről szólna...Nagyon rossz a vissza jelzés... Inkább nem is irok róla..engem bánt, zudom át kell lépni rajta...

      Törlés
  2. Nagyon aranyos figurák. Ha találnék egy ilyen figurát örülnék de arra gondolnék hogy aki elvesztette biztos keresi ha gyerek akkor pedig szomorú lehet. Azért feldobná a napomat ha itt valahol Miskolcon találnék egy ilyen aranyos kis figurát mint a kis rókád!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos pont nem ilyen gondolkodású emberek, bocsi tisztelet a kivétel, találják meg... ezzel le is van tudva részükről...vagy tetszik nekik vagy nem...

      Törlés
  3. Talán én nem is vagyok annyira kíváncsi a negatív dolgokra. (Ha visszajelez jó, ha nem, akkor is.) Aranyosak ezek a csupa mosoly figurák. Most rádöbbentettél arra, hogy nem a népszerű dolgokat választom. Részemről a választást nagyon befolyásolja (és ezzel haza beszélek, ez az én örömem), hogy olyan dolgokat kipróbálhatok, amit eddig nem. Viszont lássuk be, egy pók, egy béka kevésbé kedvelt. Lehet, hogy átnyergelek másra.

    Azt, hogy verseny van belőle, hogy ki talál többet, voltaképpen nem tiltja semmi. Én nem hallottam, hogy nálunk ez lenne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem tudok igy elmenni a történet mellett, engem érdekel-( ne), hogy tetszett e, vagy mit gondolt...Persze ez csak az én vágyam,most is azt mondom nem jó irányba megy el .. a téma...

      Törlés