"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2024. augusztus 15., csütörtök

"zöldszemű...

 Nem is gondoltam, hogy ilyen régen írtam a hímzésemről, pedig valamikor ez volt a legfontosabb a blogon.. Változnak az idők... vagy inkább magamat akarom vele védeni, a csalódástól,  nem tettem fel több mint egy hónapja semmit, pedig elég szépen alakulgat, bár más elfoglaltságom is van, kézimunka terén is,,Nehéz ebben a hőségben bármit is csinálni... csak túl élni... minden napot...



















10 megjegyzés:

  1. Tudom már egyszer írtam, hogy mennyire él a szeme, de úúúristen, hihetetlenül élethű még így is, hogy nincs kész. Gyönyörű 😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira megbabonázott, tudtam, hogy meg kell varrnom, szerencse hogy jó olvasható szép minta is volt hozzá... Mostanában nagyon lebutitják a mintákat, olvashatatlanok, de ez más kézimunka mintákra is vonatkozik... tisztelet a kivétel pénz... pénz... pénz... tudom sok munka van a tervezéssel, adja a tudását...

      Törlés
  2. Ez nagyon jó lett, tényleg élethűen tükrözi!

    VálaszTörlés
  3. Hatalmas munka és csodaszép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm... Nagyon szeretem az ilyen " nagy" munkákat...azért idézetjelzőbe, mert vannak az igazi nagy munkák, Haad minták is..azok már nekem túl bonyolultak, szinte láthatatlan lyuku anyagra varrnak... szemem fontosabb, bármilyen szép egy minta...

      Törlés
  4. Te jóságos atyaég! Ez valami elképesztő! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm... lassan haladok a vége felé.. csak most más apró kézimunkák tartanak lázban...

      Törlés