"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2024. augusztus 10., szombat

Virágok.

spéci, ennek tűz pirosnak kéne lenni, fekete középpel

 Teljesen megfordította a rendszer a sorrendet.. Végül is mindegy...Az inkább a nagy csoda, hogy van még valami a kertbe, akár zöldséges, akár virág Az öntözés ellenére is szegény minden, annyira megsinyli.A floxomat visszatörtem ahogy, elnyílott, ez már az új virág amit hozott.Kisebbek a virágok, de nekem így is tetszik



őszi virág... hova siet...
Alig látni méhecskét...
azt gondoltam, hogy már nem is fog virágot hozni a szellőrózsa, nagy meglepetésemre  egy virág már volt rajta, és lesz még rajta...láttam mellette új kis hajtásokat hoz...ezek szerint megmarad, vehetek még belőle...
Eddig nekem csak hófehér mocsári hibiszkuszom volt, egy régi blogtárstól kaptam magot,de bordóról volt szó, csak hogy a férje kicsit túl buzgó volt, igy került a magok közé más szín is...

Nagyon örülök neki, igy sokkal színesebb, szebb talán az az igazi mély bordó nem lett, de most azt se bánom... olyan jó , ahogy megyek a virágosom felé, már  messziről virítanak. Lassan ezek is befejezik az idei nyílásukat.


Micsoda szépséges szinbe pompázik az  50 centinek hírdetett disznapraforgóm, ami több mint 3 méter magas...
és a 4 szem almám... első termés lesz.... 4 virág volt rajta, mind a négy szép almává fejlődött
és csak eszembe jutott... azért is fotóztam, mert kaptam fotót, hogy milyen szépséges a clematis... hhhhhát az enyém nem... sőt így égett el... sőt mire most nyílna amit utoljára vettem, erre valami majd lerágta összes levelét, csak a szára maradt... A másikat máshova ültettem, az ott főtt meg a földbe, hiába takartam a földet, nem ment semmire.





idén a vérvirágom se úgy hozta a virágokat, ahogy vártam... Sajnos megfázott 2x  is...levelek fele kihajtott, a másik fele rügy csak ott ácsorgott, én meg, megfordítottam a cserepet, ki is hajtott, de virágot csak a felénél is kevesebb nyílott




Nagyon meleget jósolnak, érezzük is ma már... Vigyázzatok magatokra...Szép hétvégét!!!!!

6 megjegyzés:

  1. Pretty. I have hibiscus in the garden too.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elvarázsol a szépsége, azért is voltam oda hogy legyen nekem is ...

      Törlés
  2. Sok szép virágod van még. Sajnos jön a hőség, nagyon utálom, jó volt ez a két hét hűvösebb éjszaka. Már vannak jelei az ősznek, mogyorófa leszáradt levelekkel, az egyik platánfának is kezd sárgulni, lassan de biztosan telik a nyár és vele a hőség.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos a virágok se birják ezt a hőséget, lassan feladom.... mindennap hajnalba öntözés, mégis estére tök száraz minden és leég mindenek a levele, virágja...

      Törlés
  3. Sok szép virágod van, tudsz miben gyönyörködni amikor kilépsz az ajtón. A vérvirág így is gyönyörű! Nálam az egyik cserép járt így mint a tiéd, nem is hozott csak egy virágot. A szellőrózsád nagyon ígéretes, lehet beszerezni belőle többet :))
    A mocsárik csodálatosak, csak kár hogy ilyen hamar elvirágoznak.
    A klematisz nálam is sorba megy tönkre, pedig valamikor milyen szépek voltak.
    A floxot nem szoktam visszatörni, lepergeti a szirmait és újra virágzik még 2-3-szor is ugyanaz a buga.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most volt az utolsó clematis, amit vettem...szivem szakad meg, ahogy tönkre mentek... remélem azért jövőre kihajt...Szerencse hogy az összes hibiszkusz, mind máskor nyilt, igy még mindig van ami virágot bont...a végeredmény ugyan az , csak én előbb serkentem tanán . A szellőrózsa még mindig csak gondolkodik, hogy kinyíljon e, tele van bimbóval...alig várom már, szép bokor lett, tavaly ültettem...

      Törlés