"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2024. szeptember 7., szombat

SBS kendő

 Sok év kihagyás után  kendőt horgoltam...Régi szeretett mintám, lett újra horgolva... könnyű, szapora...Szószerint egy  120 literes zsákba  fonalat kaptam, hagyatékból, és egy börönd  himző  fonalat...Kevés maradék fonal volt, inkább bontatlan,  30-40 dekás  gombocok...  szépségesek.. Aránylag vastag fonalak, nem is tudom mi lesz  a sorsuk...Mível kaptam, nem is ugy van, hogy csak  elajándékozom...

Ez a kendő ajándék lesz.. A kendő 92x42,centi 52 gramm, 2,5 horgolótű







10 megjegyzés:

  1. Látszik, mennyire finom, vékony. Jól sikerült!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennél már csak a csipke fonal szebb...ez a fonal kicsit moheres, remélem nem áll össze a fonal...

      Törlés
  2. Ez a blogolás egyre nagyobb kínszenvedés. Írtam egy régebbi bejegyzésedhez, simán ment minden. A következőnél állandóan azt írta ki lépjek be a google fiókommal. Már igazán nem is tudom, hogy sikerült,
    Nagyon tetszik a kendőd, egyszer én is elkezdtem egy ilyet, de rossz fonalat választottam hozzá. Azt gondoltam, majd finom, puha lesz, de egy merev valami lett belőle, pedig a fonalas hölgy adta a fonalat, a horgolótűt, még mintát is ajánlott hozzá. Azóta is ott van, kb. 10 éve van, olyan 3/4 darabban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. van olyan blog, ahova csak sok várakozás után jön be... csak tekeri a kereket, de nem jön be... Nos valami nincs rendbe , az biztos, a blogolásnál...Telefonon blog bejegyzést tudok csinálni, de egy mondatott se enged válaszolni, vagy más blognál irni, ki irja hogy valami baj történt...
      Ennél a horgolásnál 2x váltottam tűt,és bontottam mert tömör lett volna, valószinű az lehet nálad is, és próbáltam nagyon lazán horgolni, bár utálom az ilyen laza horgolást.,spödséget is okozhat a nem jó
      tű választás...Az amigurumiknál meg pont mindig eggyel kisebb tű kell, mint amit írnak, és szorosan kell horgolni, hogy nem látszodjon ki a tömő anyag, ne legyen lyuk... Nem beszélve róla, ha laza a szem is kibújhat, a szem, hiába bitonságiszem.Másrészt veszt a szépségéből, figyeld csak meg ezeket a figurákat..Sokan gondolják, gyorsan sokat,és közben a külalakra nem figyelnek... Legyen kevesebb munkám...Hogy miért olyan nehéz belépned, irnod, nem tudom...kitartás...

      Törlés
  3. De jó! Régi csipkekendők....

    VálaszTörlés