"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2024. június 25., kedd

Azt kéne...

 .. gondolnom, hogy velem van a baj, vagyis amit írtam, mondván, hogy túl dicsekvésnek  tűnik  a bejegyzésem, pedig nem az volt a célom, és közben látom másnál is kb ilyen a reagálás, pedig egész más mondani valója van a blog írójának...Nem tudom volt e ennyire nagy csend... nem csak nálam... hanem úgy álltalában.. Annyira lehangoló...és aggasztó. Tényleg elmegy az embernek a kedve.



9 megjegyzés:

  1. Nem kedves Vera, nem benned van a hiba és nem tűnt dicsekvésnek semmi. "Haldoklik" a blogolás :)) Én sem tudok leülni írni megmagyarázhatatlan okból, de hozzászólni sem. A hozzászólásokkal meg úgy vagyok, hogyha valamit írok, akkor szeretem látni rá a blogíró reakcióját is.
    Gyönyörű a kaktuszod virágja!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De bennem van a hiba, mert egyáltalán fel merem hozni a blog hanyatlását... és ez nem most kezdődött...Ez egy összetett dolog, nagy részt a face elszívása, másrészt sokan ráuntak, elég lett.Közben bejöttek az okos telefonok, amin rögtön lehetett olvasni, irni meg nem annyira, igy szépen feledésbe is mert a válasz adás, akár másnál, de nálam is. Mindig is ezt mondtam, nem az igazi, hogy nincs válasz, nem lehet kommunikálni...Előre mehetnék akár 10 évet is, mikor éjjeleket voltam fent, a blogok miatt, hogy tudjak kommentelni...Annyi érdekes és tanulságos blog volt...Közben ráuntak, és ráuntam, mert nem igazán szeretem az egy oldaliságot.Mára talán van 5 blog, akiket olvasok és írok...és igen, nem is mindig...
      valamikor el sem tudtam volna képzelni, hogy rögtön nincs válasz, és én nem irok rá azonnal...Én is meg változtam mint a többiek.Most már ha érdekel valami, messengeren kérdezem meg, Te is jó tudod.Egy "szépre" vagy"jó-ra "nincs is nagyon válasz, mint köszönöm...és le is van tudva...
      Van olyan blog, amit évek óta követek, írok is ha nem is mindig, egyedüli válaszoló vagyok...
      Mindenki azzal jött eddig, hogy magamnak irom... igaz... akkor meg felesleges itt az időt eltölteni,és nem is kell leírnom, amit esetleg gondolok, vagy ami ép történt...
      Szóval megértelek....

      Törlés
    2. köszönöm... sajnos ez az egy virág lett, de azért nagyon örülök neki, a fehér tönkre ment teljesen...

      Törlés
    3. Igazad van mindenben. Én továbbra is magamnak írom (vagy nem, az utóbbi időben inkább ez) a blogot, úgy tekintek rá mintha naplót vezetnék. Olyan jó időnként visszanézni, olvasgatni, rácsodálkozni, hogy : Jé, ilyen is volt!

      Törlés
  2. There’s are very few comments. Your flower is really beautiful.

    VálaszTörlés
  3. Nincs itt semmi eltúlozva részedről. Ennyi az érdeklődő blogos. Nem szabad már túl sokat várni ettől. Már évekkel ezelőtt megállapítottuk többen is, hogy folyamatosan hanyatlik az egész. Ha van kedved írni és folytatod, akárhányan is kommentelnek vagy sem, bele kell törődnöd, hogy SEMMI sem a régi.

    Egyébként egyetértek Mancokával, idézem : "A hozzászólásokkal meg úgy vagyok, hogyha valamit írok, akkor szeretem látni rá a blogíró reakcióját is"

    Mondtad egyszer, hogy te nem nagyon szeretsz írni másoknál, lehet éppen ezt hiányolják, hogy ha te nem írsz, nem írnak mások sem. Ki tudja, ez csak az én per pillanat gondolatom volt, remélem nem neheztelsz meg érte, mert én írok nálad, akár kommentelsz nálam, akár nem :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugy hangzott hogy,....nem szeretek már én sem irni másoknál...... tehát...ÉN SEM:.. kölcsönös lett.. A többire meg majd később reagálok...

      Törlés
    2. Engem is utolért az okos telefon, ami nem mindig segit, így válaszolni sem tudok, mert mindig kiirja hogy hiba történt...Ritkán vagyok a nagy gép előtt, igy többnyire el is mard a válasz adás, más részt , mint írtam is, van hogy nincs is mire válaszolni...
      nem is tagadom el ment a kedvem nekem is... mint a legtöbbünknek.Sokáig próbáltam, hogy "színvonalas" legyen a blog, de igazából nem sikerült.Én is szeretem látni a blog iró válaszát, és többször is vissza megyek...Nem is tagadom annyira elment a kedvem, hogy elhanyagoltam a meglévő blogokra való reagálást is...Ragozhatnám... Irok meg törlök... nincs értelme bármit is irni... ... A blog haldoklik nálam...



      ne hidd hogy haragszom... inkább csak csalódott vagyok és bánatos hogy ide jutott a blog

      Törlés