"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2014. július 17., csütörtök

Idegenek a kertembe.

A múlthéten egyik napról a másikra, megszálltak bennünket valami fehérbe burkolódzó ,  valamik amihez, ha hozzáértem huss, elszállt... talán,  A CSILLAGKAPUBÓL VAGY VALAMI MESEBELI TÁJRÓL jöhettek......Te jó ég, mi jöhet még...Nem emlékszem, hogy találkoztam valaha ilyen fehér repülő szörnyekkel.../látszik, hogy a csillagkaput nézzük, illetve én hallgatom/..
Minden lepermetezve.... kiderült a szörny neve is..infot is kerestem, majd azt is mutatom... íme, a saját képeim



 Ráadásul, az epret is jól elfoglalták...Minden apró epret levágtam, nehogy véletlenül megfeledkezzünk a permetezésről, és baj legyen... Így legalább nem lehet baj belőle.


 Itt aztán feladtam végleg...és többet nem teszek semmit,  az érdekében, hogy legyen virágom...Ennyi undorító csigát összeszedni mindennap, aztán sóval próbálkoztam, nem tudom hány kiló sóval szúrtam el a föld Ph-ját, aztán kávé zacc, zsákszám öntögettem körbe a virágokhoz... semmi... ennyi ládát megmozgatni mindennap...Nincs az a sütőpor, meg szódabikarbóna, ami elég lenne, és gyanítom, az sem árt nekik... Ez is csak mese...Ezeknek semmi nem árt. A 20 deka csigaölő 2000 forint... ahova nem jut, tovább rágja.... Eső után mentem ki... mintha támadás lenne a földön.... annyi csiga volt mindenhol....Az asztalokra felmásztak, és a kaktuszok virágját is leették...Nincs olyan bokor, virág ,fa, ami nincs megrágva... hogy mik járnak erre... TÁN tényleg ufok voltak itt, csak nem tudok róla???Hiába a permetezés...
Akkor még nem is említettem, vaj''' milyen eső eshetett, mert ami befolyt az előtérbe  eső , megmaradt a helye...és a muskátlik, mintha nem is tudom milyen csapás érte őket... irgalmatlanul néznek ki...



Íme a  LINK

4 megjegyzés:

  1. Nagyon kíváncsi vagyok mik azok a "fehérbe burkolódzó valamik", mert a mi kertünkben a mályvecserjén találtam ma ilyet. :(
    Borzalmasak ez a csigák. Most szerencsére nincsenek, de a múlt évben a lila petúniákat mind lerágták, de csak a lilákat más színűeket nem. A múltkor hallatottam, hogy azokban a kertekben, ahová sünik bejárnak nics csiga, mert megeszik.:-(

    VálaszTörlés
  2. no, tudnék mesélni erről a fehér kis bigyókról....utálatos kis dögök.

    Pont a múlt héten kérdeztem a növényvédőszeres boltban az eladót, hogy mivel lehet kiirtani, mivel a karalábém, az a csóró kis 10 tő, amit ültettem, borítva van vele a levél fonákja.
    Az eladó a fejét csóválva mondta: gyakorlatilag kiirthatatlan. Elkezdte sorolni mit kéne csinálnom, erre meg én legyintettem, hogy nem ér annyit az a 10 karalábé...jövőre biztos, hogy nem ültetek, tavaly így jártam a kelkáposztával, azt is ellepte.

    Csiga szerencsére nincs nálunk, egy-két házas csiga van a kertben, de az a pucér fajta az nincs.

    VálaszTörlés
  3. Úgy látom, csapás-csapás után éri a növényeidet... pedig mennyi szépséget mutattál már... remélem, még időben meg tudsz szabadulni a betolakodóktól!

    VálaszTörlés
  4. Jaj, az a cica meg a kutyus tündériek!
    A fehér lepke lehet a káposztafélék lepkéje. Azt kiírtani olyan lehetetlen, mint a levéltetüt.
    Remélem jól vagy!

    VálaszTörlés