"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2017. július 22., szombat

Madár az ágon...

Egy csoport tagjaként láttam betekintést e mintára, ami rögtön megfogott,és tudtam nekem EZ KELL.Alig vártam hogy neki foghassak...Mint már írtam előző bejegyzésembe, a nagy készülődés folyamán, addig forgattam az anyagot, míg rossz helyen kezdtem el a hímzést, és már akkor vettem észre, amikor már nem tudtam mit csinálni.De hogy szerencsém is volt az biztos, mert ép kifért a madár,így nem a kukában végezte...
A következő áldozat is meg van, de "könnyebb" hímzés kellett, amire nem kell annyira figyelni, de kikapcsol...és akármikor bele lehet bökni.

❤❤❤

 
Lassan helyre áll a rend, bár apa még nem dolgozhat , kímélnie kell magát...a műtét helye is szépen  gyógyul... elég sokszor kell figyelmeztetni, hogy vigyázzon magára...

Helyre áll a rend ... azt írtam... ez így nem is igaz... Ami elromolhat az  el is romlott a héten..és mikor ha nem most, mert nem dolgozhat, nem hajolhat nem javíthat... Mindenhez szakember...és pénz...
ÁÁÁÁááá remélem idénre letudtuk.../kapu  nyitó, boyler kilyukadt, belefolyt a hosszabbítóba a víz, leverte a biztosítékot, a wifi szétment...stb.../.Szerencsére a hétnek vége, és több csapás már nem jön ránk...













Eredeti minta...


Jó pihenést, szép hétvégét! Köszönöm a látogatást!!!

6 megjegyzés:

  1. A madár nagyon szép lett, és aki nem ismeri a mintát, nem hiányolja a faág végét.
    Drukkolok, hogy ne legyen most már semmi baj veletek. Jobbulást kívánok és hűvösebb napokat!

    VálaszTörlés
  2. Nagyszerű hír a gyors gyógyulás. Érezhetően Te is megnyugszol. Ez előtt tőszavas bejegyzéseid voltak. Aztán előkerült az a szép mályva színű fonál és a bűvös négyzet is alakul.
    A keretbe tett munkát a falon látni jó!
    Kár, hogy nem készítettél az összes feltett képről fotót. Jó látni együtt is őket.

    VálaszTörlés
  3. Verám!
    Nagyon szép lett a madarad, a keret is passzol hozzá. Ha nem mutattad volna meg az eredeti mintát, nem mondtam volna meg, hogy van "folytatása is". Szerintem klasszul megoldottad a "fordított anyag" problémáját.
    Apának jobbulást, neked megnyugvást kívánok!!!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm... Nagyon szerencsésen vétettem...hab a tortán, hogy találtunk egy keretet is, még aznap turkáltuk... kemény 700 forintért, igy nem kellett más kész képet szétszedni, hogy ez bele férjen...A kereteket szeretném minél olcsóbban megúszni,saját örömre készülnek... meg apáéra, mert neki is tetszenek a munkáim..Feleslegesnek tartom a pénzkidobást drága keretekre...

    VálaszTörlés