"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2017. július 25., kedd

Még.... vérvirág...

Nem tudok betelni a szépségével...Az este megjött az eső, ideért nagy dérrel és durral, de szerencsére kár nélkül esett jó sok eső, két vagy három részletbe..Közel 30 milliméter csapadék esett.A virágok az esőtől megnőttek, úgy is mondhatnám kivirultak...Idén már 8 virágot hozott, nagy örömünkre...









Legyen szép napotok!..

😒
 nagyon nem szeretem helyre készülök majd....

7 megjegyzés:

  1. Csodálatosan szép ez a virág! Felénk is jó eső volt végre és ma hűvösebb van. Annyira jól esik már a hőség után. Párodnak mielőbbi felépülést kívánok! ☺

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű!!!
    Ó, jaj, nemszeretem hely :(...nekem a fogorvos jutott eszembe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÁÁÁÁ nem fogászat... az vissza van, rossz rágondolni mi is lesz ha oda eljutok...
      Mammográfián voltam...Közel egy évet vártam...Igy több mint két évig orvos nem látott, mert azt mondták nem kell menni, csak kétévente...Sőt túl is voltam bőven a két éven, amin eléggé izgultam is...Minden alkalommal leizzadok, rosszul lét fog el, ha mamo megyek...Ráadásul új gép van...nem akarom ecsetelni hogy néztem ki... de a félelem ..... Már kiderült kint, nincs orvos aki az eredményt megnézze!!!!!!!majd küldik...
      Ez a rettenetes félelem, Anyú miatt van a mai napig...és nem tudom magam túl tenni...

      Törlés
  3. Így , hogy sok van még szebb!

    (Tényleg fogdoki? Nekem is az jutott eszembe. )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügyi milyen szép? rossz helyen van, de védve van...és minden nap megcsodálom...
      Irtan feljebb hol voltam...most izgulhatok még három hétig, mire eredmény lesz...

      Törlés
  4. Már régóta kerülgetett bennünket az eső,de ahogy közelgett, mindig mondtam, így nem is kell az esőből...igy aztán nem is lett...Egyszer csak a semmiből kezdett el esni... aaaaaaaaaaaz első felvonás meg volt, aránylag csendes.. utána égzengés és minden, amit csak akarsz... utána alakult ki, az az a zivatarlánc ami mindent tarolt...mi szerencsére kimaradtunkA gyerek tegnap nem jutott el ahova akart, mert gyakorlatilag csak a fák álltak, derékágakakat tört le a vihar...Azt mondta borzasztó volt a látvány is....Persze ezzel még nem múlt el minden, mert már akkor látszott, hogy éjszakára ér el bennünket egy másik zivatar...úgy is lett, sok esővel, de megint szerencsésen megússztúk...

    VálaszTörlés
  5. Nnnnnnnnnaa ezt az irást Erikának szántam, de úgy látszik még félig alszom, vagy a rendszer játszik velem megint...

    VálaszTörlés