"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2017. július 20., csütörtök

"mágikus négyzet"

Megint találtam egy nagyon érdekes és nagyon tanulságos "kihívásos"mintát ..Próbálkozom vele ,az első kis mintát könnyedén vettem... A másodiknál már rontottam is, de nem rögtön vettem észre, igy vágásra került a sor...A fonal is új, munka szempontjából, mert eddig nem mertem vele mintát készíteni, mert féltem, hogy nem látom rendesen, meg hogy nagyon vékony ......Majd kiderül meddig jutok...Köszönöm a mintát!!!





 rosszul kapcsoltam a pikót...vágás lett belőle






az első "mágikus"


 kezd nyílni a vérvirág...lenyűgöz, ahogy mindennap újabb és újabb  szirmokat mutat és színeződik...A semmiből lett hirtelen ilyen gyönyörűség, már azt hittem nem is hoz egy virágot sem...Megint több lett mint tavaly...


http://janemactats.blogspot.hu/
Minta

8 megjegyzés:

  1. Nagyon megszeretted a hajócskát. Nem csodálom.

    VálaszTörlés
  2. A mágikus négyzet és a vérvirág is gyönyörű

    VálaszTörlés
  3. Pretty thread! Robin's magic square is challenging, but worth working at.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen alakul a minta :-) Szépséges a melírozottból is, ami elkészült. A virág gyönyörű, és hasonló színekben pompázik, mint a fonal :-)

    VálaszTörlés
  5. Azt már most tudom, hogy ez a minta sem fog ki rajtad. Biztos vagyok, hogy nagyon szép lesz a végeredmény, ügyes vagy, bízzál magadban!
    Ez a vérvirág csodaszép!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, a megjegyzéseket...nagy szerelem a hajócsipke...és tudom sok gyakorlás kell, nálunk nem annyira felkapott...így megjegyzés sem sok van.....
    Többen úgy gondolják csipke van fent, már meg sem nézi a blogot...Szoktam másról is írni, hisz ez-az történik...Sokszor jó kiírni magunkból ezt -azt, csak válsz nincs rá...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én minden bejegyzésedet elolvasom, "mindenevő" vagyok. :)

      Törlés
  7. Looks like great tries on the first one!! :)
    I love the colorful one!!! :)

    VálaszTörlés