"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. január 13., szombat

Mára...

Pont mára nyílott ki, bár nem bíztam benne, hogy egy virág is lesz rajta, mert védett helyen is  van a bokor, meg a rügyek is aprókák és üreseknek tűntek...Most is köszönöm fodorka, hogy mutattad, igy nekem is díszít a lakásba... 







ma kaptam...


ezen bütykölök... most nincs szem a rókámhoz... .Nem tudok nyelveket, mégis ezt- azt meghorgoltam már amigurumiból..Igaz nem túl nehezek voltak a minták, de most magyar nyelven van... egyszerűen nem értem...számomra érthetetlen...Gondoltam, hogy mielőtt az unoka kérésének neki állnék, kis gyakorlás nem árt, hisz már rég horgoltam figurát...de már az elején volt sor. hogy  ötször bontottam.
Este a hajócsipke készülget...

Más.... Szemészeten voltam a héten 2x is... Nem részletezem, de közben szemüveget is kell cserélnem. Míg vizsgált a doktornő hallottam, hogy az előttem  lévő kis páciensnek a szemüveg 35 ezer forint... a gyermek két és fél éves...és kéthavonta lencsét kell cserélni...Szegény szülők csak álltak... nem csodálom...Hova jutunk...

Nagy kő esett le rólam... a madarasom végre elkészült, hamarosan hozom... teljesen oda vagyok....

10 megjegyzés:

  1. A madaras repült a kezed alatt, mint a madár! Haha! Izgatottan várom.
    Ne csináld! A róka engem is érdekel. Miért nehéz?
    A virágaid szépek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye hogy ügye?Mióta a vasalódeszkán fekszik a kész himzés, minden alkalommal megnézem , megsimogatom... és már az sem zavar hogy ilyen nagy lett...örülök hogy meg tudtam csinálni...mennyivel rosszabb lenne , nem látnám még ez sem... ne menjünk ennyire előre...ÖRÜLÖK...
      A róka szemmel vagyok meglőve... nem is tudom hol szerezem be, nálunk eddig csak mackó szemet láttam...az meg nem jó bele...

      Törlés
  2. :-) Örülök, hogy nálad is van egy csepp tavasz a lakásban !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó hogy láttam nálad,én nem szoktam semmit leszedni, levágni,kint gyönyörködöm bennük, ezért eszembe sem jutott, hogy hozzak be..Ernő hozta, ép a névnapomra nyílott ki...

      Törlés
  3. Isten éltessen Vera, írjál még sok aranyos blogot nekünk !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Panni köszönöm hogy gondoltál rám...
      Szeretem a saját blogomat és másét is, de sokszor a sok üresség megtántorít...Sokszor érzem, hogy magam vagyok,és ez nagyon vissza fog...Látom, a számlálókat, mást mutat, de ha nincs visszajelzés,olyan üres minden... és nincs kedvem.... irni másokhoz nekem se...Szóval...igyekszem...
      Ez mindig visszatérő gond mindenkinél... és nem attól függ, ki mit tesz fel... ez a sok okos telefon fő ok...gondolom...

      Törlés
  4. Jajj, de gyönyörű ez a csipkéd is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jucus nagyon szépen köszönöm...!!!szerintem is!!!

      Törlés