"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. január 18., csütörtök

Veronique Eninger/ "madarasom"/ készen

Csak legekben beszélhetek róla...A 2017-es év utolsó nagyobb munkája  is végére ért.. 
Amennyire tartottam tőle, olyan kellemes volt minden perce mig varrtam...Aránylag gyorsan elkészültem vele...Elég nagy darab lett,  a fény hiánya miatt  a fotó  nem igazán adja vissza az igazi szépségét...Teljesen elfogult vagyok ezzel a kézimunkával,a végső formába öntés  most elmard, majd karácsonyra szeretném elkészíteni...Vagy bannerba, vagy kép keretbe fog pompázni...













Köszönöm a látogatást...

19 megjegyzés:

  1. Nagyon szép!
    Nem csodálom, hogy szeretted varrni, mivel mozgalmas, részlet gazdag kép. Aprólékosan átnézve minden négyzetcentin történik valami, újabb és újabb apróság bukkan fel.Hol egy ajándék, újabb madárka, dísz és a fenyő ágak sem egy formák. Egyszóval aprólékos, szép munka, gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valószínű ezért nem volt unalmas,ahogy írtad...Köszönöm!!!

      Törlés
  2. Nagy munka volt de szerintem minden ráfordított percet megért!Gyönyörű!

    VálaszTörlés
  3. de szép! illik hozzád, hiszen annyira szereted a madarakat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, kedves vagy... valóban szeretem a madarakat ...is

      Törlés
  4. Mestermunka, ismét, újra. Nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm... a mester munkától messze, minden tudásomat beleadtam, vagyis próbáltam beleadni!

      Törlés
  5. Gratulálok ! Csodaszép lett !

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szuper lett, gratulálok! Mekkora méret lett?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 60x46...minden oldalon ráhagytam 3 centit, igy jött ki ez a méret... Szóval nem kicsi...és 14-es aida...

      Törlés
  7. Egyre jobban tetszik..... mély sóhajtás:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is igy voltam... minél többet láttam, nem tudtam kiverni az agyamból... inkább elkészítettem...

      Törlés
  8. Nagyon aranyos minta. Szép lett!
    Kíváncsian várom, mi lesz a következő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen...és ezért is varrtam ki... köszönöm...
      Nem ez volt a terv amit most himzek, de most kaptam, igy neki álltam, hamarosan lesznek fázisfotók... Most ez sokkal kisebb munka lesz...és természetesen még figurák horgolása a terv...

      Törlés
  9. Te quedó precioso, me encanta esa diseñadora, besos

    VálaszTörlés
  10. Nahát, pont ezt öltögettem én is mostanában. Jó így készen látni.

    VálaszTörlés
  11. Ja, a mintában megadott vászonra DMC-vel készül nálam.

    VálaszTörlés