"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. január 24., szerda

Rókica...

Régi vágyam teljesült,hogy jó színt és jó fonalat is találtam a róka meghorgolására...Voltak kételyeim, , voltak részletek amiket nem értettem , elsőre, talán az volt az ok, hogy csak eddig számozás után horgoltam, miután nem értek semmi nyelvet, és csak a horgolni való számok segítettek,hogy mit horgoljak...De mire a horgolás végére értem, már minden világos és érthető volt, már csak a szemek voltak vissza, amit sikerült is megoldani...Inkább az összeállítás, a kezek, lábak  beállítása okozott némi feszültséget, lévén hogy csak két kezem van, mindig elcsúszott, sokszor bontottam, végül begombostűztem... Ezek a nem szeretem munkák...és ha nem sikerül az illesztés és a varrás. megette az  egészet a manó...és nem lesz szép...akkor meg hiába a  sok munka...Végül megoldódott minden probléma...és elkészült... az én gyönyörűséges rókám...Fiam imádta a Vukot,és én is, talán azért szerettem volna annyira elkészíteni..Ez olyan mint a hímzés,meglátom és dobban a szív, és szerelem jön első látásra..és kell.... varrni,kötni, vagy horgolni... vagy akármi...CSAK szerelem legyen...és idő...
Nem is tudom melyik fotót mutassam, olyan sok  készült...nem tudtam választani, ugy hogy egy jó nagy csokor róka szeretettel...


        kb 18 centi fül nélkül...


segítségem, fotózáskor... mindenhol ott kell lennie...























darabokba még...

fonal címkéje...

19 megjegyzés:

  1. az a legjobb, ahol a kutyus nézi a rókicádat...bekapjam? ne kapjam be? tekintettel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon érdekli mindig, hogy mi van nálam, hogy fotózom, meg kell nézni, mi az...Egyébként is érdeklődő típus...

      Törlés
  2. Nagyon helyes lett! Nem csoda, hogy Alex bizalmatlan, elvégre rókát lát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!nagyon bírom, mikor megyek a kezembe lévő akármivel hogy fotózók, annyira izgatott, hogy most mit is csinálok, és alig várja hogy úgy tegyem le, hogy megszagolhassa, megnézhesse...jó fej...

      Törlés
  3. Annyira cuki lett!
    Jaj, az új hímzésed is egy kedvencem, legalábbis, ha jól tippelem:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Dóra! Soha nem gondoltam volna, hogy valaha figurákat is tudok majd készíteni..JÓÓÓÓÓÓ nem túl nehezeket... Azért az ilyenek is kérnek egy kis ismeretet, még jó hogy vannak videók is, segítenek...Annyira imádom őket és olyan kis szeretni való lesz mind...nem csoda hogy egyre népszerűbbek a gyerekek körében!

      Törlés
  4. De édi lett a rókid! Nehéz volt összeállítani?
    Úgy látom, Alexnek is tetszik! :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Jucus! Őszintén? igen az összeállítás nehéz volt nekem.. nem is nehéz... nem tudom megfogalmazni,... mindig elcsúcsott a keze, vagy a lába, nem volt a szinkronba, sokszor csúnya lett a levarrás, és mire levarrtam, már nem ott volt , ahol lennie kell, sokat kínlódtam, és bontottam..Végén már nagy gombostűkkel szúrtam le, hogy ott maradjon ahol kell, apa fogta, és meg varrtam...Egyébként mindig az összeállítás a legnehezebb számomra...Nagy mumus...De amikor úgy áll, ahogy kell, minden méreg és kétely elszáll, csak az öröm van... hogy jéééé ezt is megtudtam csinálni,és milyen édes...

      Törlés
  5. Szemből fotózva, olyan ártatlan feje van a rókicádnak imádom. Szépen sikerült az összevarrás. Valóban szerelembe esni szuper,..... legyen az bármilyen kézimunka :) Beszerezni a hozzávalókat,külön örömet, meglepetéseket tartogat az is nagyon jó. Angyalkák is jól haladnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért tettem ennyi képet fel, mert minden honnan mást mutat ez a rókica...és imádom...
      Jó nagy kézimunkás vagy Te is, tudod milyen érzés kerít hatalmába, mikor befejezted amin ép dolgozol,és kattog az agyad, hogy most mi legyen, melyik legyen, hol a fonal a minta, minek is álljak neki...Napokig ezen jár az agyam...és töprengek, éjjel arra ébredek, hogy számolok vagy ép a himzéssel vagyok elfoglalva...és akkor apa kérdez valamit...mire én ... ""földi dolgokra nem érek rá""...

      Törlés
  6. Nagyon cuki a kis róka! :) Tetszik, ahogy a fahasábon üldögél.
    Alex feje meg olyan a képen, mintha azt gondolná: "ki a csuda ez a betolakodó itt?"

    (Köszönöm, hogy érdeklődtél felőlem, megvagyok még. Írtam emilt!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindegyik figurának örültem, mikor elkészült, de ez nagy kedvenc...Sokáig nem találtam olyan színű fonalat, amilyenre gondoltam...Mindig "rókaszínű" fonalat kerestem.... most meglett...
      Nincs mit...valószínű, ha én is eltűnnék egy hónapra Te is megkeresnél...

      Törlés
  7. Nagyon tetszik csuda édes lett a róka! Alex hú de komoly nagy fiú már!!! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm csipike!Igen... Alex nagy fiú már, jó nagyra is nőtt magas is, hosszú is...lassan kövér is...és még mindig nőtt...

      Törlés
  8. Tündéri! Jó a színe!
    Mi az ott a fonál bemutató cimke alatt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! valóba jó a színe és jó dolgozni is vele..Még soha nem használtam ezt a fonalat...figuráknak nagyon jó...Hamarosan mutatom mi van a cédula alatt..

      Törlés
  9. Gyönyörű lett a róka. :-)

    VálaszTörlés