"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. július 31., szerda

Július utolsó napjára...

Jééé..., hogy szaladnak a napok, hónapok,már július végét írjuk...Kaptunk hideget,,meleget...nem  lehet  panasz..Virágok... vannak...
Naponta más a vérvirág... Remélem , ha minden bimbó kinyílik, tudok képet készíteni.
Fázis fotók...Számomra egy külön érdekesség, ahogy a semmiből eljön a levelek közt, és minden nap más arcát mutatja, nem lehet nem fotózni












                                                                        ❤❤❤❤❤  
és most nyílik a hibiszkusz is... kár hogy csak egy napig  szép a virág, már estére el is hervad








 nem gondoltam , hogy a sima eső így megfekteti, és letöri az ágakat...




ezt még találtam... nagyon szeretem a virágok belsejét is fotózni... egy külön szépség.


ezt még találtam...nagyon szeretem a virágok belsejét is fotózni....

                                                              ❤❤❤❤❤❤

 a várva várt vincám, már azt hittem, hogy ki sem kel,  utána a kiültetést sem tetszett neki, nagyon nehezen indult be..
❤❤❤❤


képesek a csigák naponta felmászni a virág szárán...kapják a sót, amit meg le tudok szedni, elintézem , de  minden nap van után pótlás.


                                                                             ❤❤❤❤


a virágmix csomagban volt., ez kezdett virágot hozni, a többi még gondolkodik, hogy megmutassa e a virágokat
                                                                           ❤❤❤❤



Köszönöm a figyelmet...

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek a virágaid!
    Nekem piros és sárga hibiszkuszom van, én is mindig sajnálom, hogy csak egy napig szép az a gyönyörű virág... az enyém - érdekes módon - nem nyáron virágzik, hanem októbertől februárig - a padláson... :)

    VálaszTörlés
  2. Sok szép virágod van, nekem lila hibiszkuszom volt ami nem tudom hogy miért de feladta nem virágzik pedig nagyon szép volt:)

    VálaszTörlés
  3. Szépek, a csigákról egy szót se, pokollá teszik a kert életét, s a kertészét is.

    VálaszTörlés
  4. Szép képeket mutatsz. Hihetetlen, hogy a francos csigáktól nem lehet szabadulni!

    VálaszTörlés