"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. július 26., vasárnap

hajócsipke...



muskaan blogján találtam a mintát..A fordítás miatt nem igazán értettem, de azt gondolom, hogy választás elé állította akik követék a mintát, és később derült ki, melyik minta volt a következő...Ez nem ép friss minta, így nem is találtam meg a folytatást, vagy valamit nagyon nem jól értelmeztem..Már régebben egyik mintát elkezdtem, a közepe ugyan ez a minta, de a következő kört el sem készítettem, mert nekem igy ez az állapot tetszett meg, akkor mutattam is, most újra mutatom, mert igazi szépség...11 centi .. 20as Anchor 

vasalás előtt
és vasalás után... szépen kifekszik



..és milyen jó, ha az ember lánya, nem indul el üres kézzel... akarom mondani kézimunka nélkül, mert nem lehet tudni, mennyit kell várni...Most az autóba várakoztam, míg apa az ügyét intézte...Most megint tanultam valamit, hogy "felfegyverkezés "nélkül nem indulok el legközelebb.Ugyanis, sikerült elrontanom a mintát, viszont most tű kellett volna, hogy vissza tudjam bontani,igy aztán nem sokáig csipkéztem, csak mormogtam, hogy legközelebb jobban felkészülök a várakozásra.

Köszönöm a figyelmet...Szép hetet!
Annák, Anikók , Pannik,boldog névnapot!

8 megjegyzés:

  1. Továbbra is gyönyörű a hajócsipke! Igazi tartós mutatós darabok készülnek belőle. Igen, teljes harci készültség kell a táskba, nálam is van már egy külön kis táska a higéniai dolgoknak (maszk és kesztyű) több is, hogy tudjak adni a rászorulóknak. Horgolásos, kötős kistáska is mindig nálam van a táskám pedig egyre nagyobb és nehezebb 😂

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Juci!Jaj .....így is tele a táskám, soha nem lehet megtalálni semmit...,még táska? még api azt hiszi költözni akarok... ráadásul minél nagyobb a táska, nagyobb helyett foglal és nehéz is.....Nem kell félnem, hogy kivesznek a táskámból valamit, mert én sem találom, ami ép kell--
      Az igazság az, hogy mostanában nem mentem olyan helyre, ahol várakozni kell, és általában horgolást viszek, az könnyebb ...és a horgolás is megy, minta nélkül..ez olyan megérzés volt, hogy nna elviszem a hajócsipkém, hátha várni kell...a takarót mégsem vihettem, amit most horgolok, hisz már most 200 centi körül van...akkor tényleg azt hinné , hogy költözni akarok...Azért megnézném amikor fel vagy fegyverkezve táskákkal...

      Törlés
    2. jja és ahhoz már bőrönd kéne..

      Törlés
  2. Both are so pretty!!!
    Daniela created a doily tat-along where she posted Two options for each round. Tatters chose which they liked best. She used that, and then similarly created 2 options for next round; and so on.
    And then she mixed some of the rounds that did not make it. So it is quite a mix-and-match kind of creation! And so many doily patterns emerged from those combinations!

    I hope I have explained it better, and Google Translate will do its job, too ;-p

    VálaszTörlés
  3. Csak csodálni tudom!
    Jó ötlet a várakozás hasznossá tételére! Én könyvet szoktam vinni magammal. (Nem vagyok már egy kézimunkázós típus. Megöregedtem!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm maconka..Olvasni nem tudok sajnos, mert rögtön könnyezik a szemem... én sem értem..

      Törlés
  4. Beautiful! Yes, I have a little bag of tatting in my handbag so I can tat when waiting. Google translate is clever but sometimes confusing.

    VálaszTörlés