"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. október 24., szombat

nem látszik...

 ...hogy mi is akar lenni...Én tudom, látom a mintát, mégis  úgy gondolom,  nem alakul azzá, aminek kell..Pedig igen... csak ki kell várni a végét, ráadásul a kontúr alakítja majd teljes szépségébe...Így kicsit bogarászom, olykor bontom is, de kell, hogy az agyam ne arra gondoljon, ami most körülöttünk van... a sok munka, az idegesség, fáradság...Minden nap pár xszem, és rögtön jobb a lelkemnek...

Most ez úgy működik nekem, mint másnak a cigi..

Apropo... a cigi... Most 16-án volt 10 éve hogy eldobtam az utolsó cigit...Most vállon kéne veregetni magam, mégsem teszem... sőt,... ilyenkor pipa leszek, mert nem szabadott volna igy elhagyni...ééééééééés ezt nem én találtam ki...

Sajnos ha  nem ennék semmit  , akkor a levegőtől, vagy a fene tudja mitől  gyarapodna a súlyom...36 kiló.... ami rám jött... nem könnyű, és nem lehet fogyni sem fél dekát sem...Gyógyszer igazít mindent... persze tanácsot könnyű adni,a rosszullétek, az ájulások nem kellemesek...  Hiába szoktam volna vissza, az már nem segített volna rajtam...

Nos hogy visszatérjek a hímzéshez, ez a levezető az idegességben, nekem megnyugvást hozz és kikapcsol a kézimunka...




fonalak ...nincs rendbe szedve, csak pár darab, de itt is van kevert szín is...és félkereszt is...



Régóta akartam már írni, hogy a madarak visszataláltak... Hangos az udvar a cinkéktől, a rigók gyerekei is itt vannak, valószínű, mert sokkal többen vannak mint eddig, vörösbegy is haza talált, és gyarapodtak rozsdafarkúak.. Ép olvastam, hogy megjöttek az őszapók, erre  nézzek ki az ablakon, mert ismerős csiripelés volt, és mit látok, őszapót.... El sem hiszem...Tettünk ki napraforgótányért is...Egyenlőre minden madár nagyon fél, nem igen lehet fényképezni őket, viszont jó nagy hanggal vannak, halljuk őket, előbb-utóbb látni is fogjuk őnagyságukat. Sajnos rengeteg a veréb... Nem tudom az etetést hogy oldjuk meg, mert ez már nem kevés pénzzel jár....

Legyetek jók, vigyázzatok magatokra, aki teheti pihenjen, sétáljon...

Köszönöm a figyelmet,....


13 megjegyzés:

  1. Húha! Pedig írni akartam, hogy DE jól tetted, hogy elhagyták a cigit. A rosszullétek ugye nem az elhagyástól vannak?

    VálaszTörlés
  2. Nem akarja a blogger, hogy megjegyzést írjak 2 már elszállt. Rosszullétek cigivel lehet sokkal súlyosabbak lennének. Valami egyéb betegségtől van az állandó éhség érzet, mondanám vizsgáltasd ki magadat, de ebben a helyzetben kitudja mikorra kapnál időpontot :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom mi az oka, hogy nem tudsz irni....Lehet hogy nem jól fejeztem ki magam... miután próbálok kevesebbet enni, azért vannak a rosszulétek... mint a cukrosoknál...Nem eszem annyit ... Éjjel is felébredek, hogy nagyon éhes vagyok...tudod mi a bajom... az csinálja a formáját...Isten őrizzen hogy orvoshoz menjek... ép elég az, ami előtt vagyok...

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor már ha a-t írtam, bé-t is írok...
      A pajzsmirigyem a ludas és a hizás is neki köszönhető, teljes mértékben...
      Nekem felül termelő volt, ami nem kezelhető...nem gyógyítható, először le kellett vinni alul működőre,és onnan lehetett kezelni., mivel nem műthető igy 2x kaptam izotopot...Most gyógyszer rendezi... Ha éhes vagyok és nem eszem, rosszullét jön rám...mint a cukrosoknál... Rossz lett az eredmény meg emelték a gyógyszer adagomat, nem ettem semmivel sem többet, és sajnos jó néhány kiló ugrott rám...Igy is nagyon keveset eszem...
      Nem tudok éhezni...Köszönöm hogy megosztottad a tapasztalatodat... egyébként most is gyömbér méz megy nálunk is...

      Törlés
    2. Az életben sok dolog megtörténik, megtörténhet az emberrel. Néha olyan is, ami el se tudnánk képzelni. Kitartást és jó egészséget kívánok!

      Törlés
  4. Nagyon örülök a madár híreknek! :-)
    Ebben a szép időben itt is nagyon sok cinke van, olyan édesen hívják egymást, egyelőre az előttünk lévő fákról táplálkoznak. Szotyizni csak egy két eltévedt cinke jön.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihetetlen hogy milyen hangos a környék a madaraktól... mástól is de az más "tészta".

      Törlés
  5. I am sure your embroidery will turn out just as you want it, look forward to seeing more

    VálaszTörlés
  6. Nálunk még nem zsibonganak a madarak, biztos találnak még ennivalót maguknak.
    Az őszapókért mindig irigyeltelek :)

    VálaszTörlés