"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. február 21., kedd

Himzés.

 Most per pillanat ez is áll, mint minden más...Talán a tegnapi nap volt a "csúcsnap" és innen rohamosan javulás lesz...Nincs kedvem se, erőm se... csak úgy elvagyok... nyügősen...

Mi lesz belőle? hmmm  a színek sejtetnek, de ha nem tudnám mi készül, én sem tudnám... a kontúrok adják majd meg a végső formát... egyszer.






"fagyisapka" készül, amilyen bonyolultnak tűnt a mintája, olyan egyszerű, majd később többi fotó... most ez is pihen

gyermekláncfűnek meg se kottyan a hideg se...

itt még nyoma sincs a tavasznak... Falu  túloldalán már nagyban nyílnak a krókuszok és társaik...Milyen érdekes... mi "hidegebb" részen vagyunk, még falún belül is.



Vigyázzatok magatokra.. valami új vírus tarol... vagy csak én megfáztam, nem tudni... Minden jót...

12 megjegyzés:

  1. Gyors gyógyulást kívánok neked! Különben én is így vagyok. Tavaszi fáradtság lenne? Ki tudja!
    Kíváncsian várom, hogy mi lesz belőle! Hirtelen rókára tippeltem, de ahogy jobban megnézem.... háát, nem is tudom.
    A mi telkünk is ilyen fekvésű. Másnál pl. a hóvirág már régen elvirágzott, amikor nálunk kezdi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm... Most már biztos, hogy nem megfázás, sikerült valami vírust bekapnom...apa tegnap elkezdett, köhécselni aprókat... nekem is igy kezdödött...Ha 37re felmegy a lázam, ami még igazából nem, minösül láznak, én ki vagyok bukva tőle..és kifektett rendesen..Az éjjel is sikerült jól kiköhögnöm magam, és apát is ébresztettem vele.Még várok egy kicsit, tüdőszürőre szeretnék majd menni, majd beszakadt a hátam, mellkasom...az orromról meg nem is beszélve...
      majd később irok a himzésről... de köszi hogy reagáltál rá...vigyázz magadra

      Törlés
  2. Hű, Vera, erre nagyon kíváncsi vagyok. Valami madarat látok belé, de simán lehetne hölgy báli ruhája.
    Nagyon agresszív vírusok vannak mostanában. :( Gyógyulj meg minél hamarabb!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem madár... biztos tudod már... ez bizony megint egy róka...
      gyógyuláson rajta vagyok, vagyunk... úgy tűnik lassan de sikerül megszabadununk a köhögéstől...még akar maradni, de igyekszünk kipaterolni...köszönöm...MMI van a blogoddal?

      Törlés
    2. Persze, a színeiből gondolhattam volna. :) Talán jön a jobb idő és a gyógyulási kedv is fellendül.
      Köszönöm érdeklődésed, a blogom aludt másfél évig. Hű, de fura ezt leírni, nem tűnt olyan sok időnek. Most a tavalyelőtti kalandjainkat taglalom hosszasan, aztán lassan megmutatom, mit horgoltam, hímeztem 2021 nyara óta.

      Törlés
    3. köszi hogy irtál... Kiváncsian várom a bejegyzéseidet!

      Törlés
  3. Vigyázz Vera az öcsém coviddal köhögött, elesett volt. Lapult, tesztelték, így derült ki.Jobbulást neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Anikó...rajta vagyunk a gyógyuláson!

      Törlés
  4. Jobbulást kívánok! Talán liliom?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...most már ha erre jártál, tudod, róka lesz... ha kész lesz egyszer

      Törlés
  5. Gyors gyógyulást kívánok, és hogy ne legyen valami komoly nyavalya. A kedvetlenség , fáradékonyság a fél családomnál jelentkezik, pedig nem is öregek, mint én , úgyhogy ez nem betegség, csak az időjárás összevisszasága hozza . A himzésről tudom, hogy róka lesz, hisz valószínűleg én küldtem :-) -- bocsi ! A fagyisapkára kíváncsi vagyok, már többször nézegettem én is , hogy hogyan kellene hozzáfogni , de nem találtam el . Megköszönöm, ha írsz róla . Egyetek sok vitamint , és vigyázzatok magatokra , gyógyulást !!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönjük...Remélhetőleg gyógyultak leszünk hamarosan...A fagyisapkáról majd kérek beszámolót is...jja és sikerült pár x szemet bevarrnom már tegnap a rókából...tehát halad az is...

      Törlés