"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. február 25., szombat

láblógatás...

 Nem sok változás van... jó nincs lázam... vagy hőemelkedés... de minden más van...Egyik nap mintha soha nem lenne vége, és dézsából öntötték volna úgy folyt az orrom...másnapra csak seb és piros az orrom...A hátam, oldalam, torkom...plussz a köhögés, nem is tudom hogy is lehetne jellemezni ezt az utálatos állapotott.Apa is rázenditett, de ő még engem is felül überelt szegényke...jobban elkapta mint én a köhögést...Éjjel is át kellett öltöznie...NNa jól elvagyunk...

Még jó hogy ilyen rossz idő van kint, nem hajt a vágy hogy kint lenne tenni való.Azt  hogy mit csinálnák kint az csak kérdés, mert a "harmat fing" is erősebb mint én...Verejtékezem, melegem van...izzadok... ájulási rohamok jönnek rám...Úgy érzem nincs tovább, peddig van, csak túl kell esnem , essnünk ezen a viruson..Hol együtt alszunk... hol külön, de nem egy helyen...hogy ne zavarjuk egymást.

Egy mosás is nehézkessen megy, óóóóó milyen fárasztó még ez is...pedig csak bepakolni és kipakolni kell.Az elmúlt 12 évben nem kapott el semilyen vírus... szerencsére




Alex szokásához hiven mellettem fekszik... ma 7 éves, majd "későbbünneplünk"

ablakból nézve...szó nincs róla... a sirás most nem lenne jó... de ott legbelül...❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Vigyázzatok magatokra

6 megjegyzés:

  1. Ismét jobbulást kívánok, jól kikaptátok.

    VálaszTörlés
  2. Gyors gyógyulást mindkettőtöknek!

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást, teljes gyógyulást kívánok mindkettőtöknek!! Pihenjetek, ezt nem lehet sürgetni, ezt ki kell várni míg elmúlik!

    VálaszTörlés
  4. Cica... :-( édes kis rojtos fülű, szép élete volt Veletek, boldog cica volt. Nagy nagy ölelés Neked!

    VálaszTörlés
  5. Jobbulást kívánok! Én is átestem rajta az összes kollégámmal, láz nélkül, de a köhögést nagyon untam, nem akart elmúlni jó két hétig.

    VálaszTörlés