"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. február 28., kedd

Nincs más...

 ...akkor jól jön más tollával ékeskedni..Máskor sem szoktam nagy kiruccanásokat csinálni, de az elmúlt másfél hét csak a lakásba maradásomról szól és a nyüglődésemről, igy aztán  sok kézimunka sem született,pedig amikor kicsit is jobban voltam akkár csak egy órára, rögtön kézimunkáért nyúltam... majd ha látható valami mutatom..

Viszont a fiam ment,, dolgozóba, és a hétvégén leesett havat meg is nézték... hóember is született Pécsen Orfű felé...Igy nézve igen csak szép...Olvastam, hogy volt aki rövid időn belül 3x kapta el ezt a jó kis virust... szóval vigyázzni... vigyázni...most még nem merek elmenni tüdőszürőre, gondolom jó sok beteg , köhögös, tüszögős emberke lehet ott...talán megússztam ennyivel... ÉÉÉs akkor a fotók...









szörös unokánk...imád itt lenni, imádja Alexet... nem szeret hazamenni...Síkit amikor ideérnek, és várni kell mig a kapu bezárodik


munkaközben  a gyerek...

köszönöm a figyelmet...van még pár fotó a gyerektől.. majd hozzom azokat is...

nálunk ennyi esett...






5 megjegyzés:


  1. Lassan csak meggyógyulsz, csak vigyázz, hogy vissza ne ess! Gyógyulj meg hamar!

    Gyönyörűek a fotók😍 olvastam, láttam az időképen, hogy sok hó esett felétek. Itt semmi, de már nem is hiányzik. Hideg van, teljes téli szerelésben kellett ma mennem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mecsekbe és a hegyekbe volt hó, nálunk is csak nyomokba...Most is látszik hogy a tévétorony és környéke fehérszik, ügye ide látszik...ESő volt... két nap alatt lejött 24 milliméter.Ma mi is kint voltunk az udvarba tán félórát... szóval hideg volt..Egésznap 2 fok volt..Jól vagyunk... de van még köhögés mindkettőnknél hébehóba...Szerencse hogy nem lehet még kint dolgozni.. A magok is ugrálnak már zacskókba... már mennének földbe...

      Törlés
    2. De jó, a magok is ugrálnak már a zacskóba😄😄 milyen találó, így így, tényleg várja már az ember, hogy kint rendezkedhessünk. Nagyon morcos most is itt az idő 🤔

      Törlés
    3. köszönöm.. vigyázzunk, mert olvastam, milyen sokan visszaesnek...ráadásul megint zárolták a kórházakba a látogatást...Nagyon sok hozzánk hasonló beteg van...

      Törlés
  2. Nálunk a hó idén elmaradt, jó is meg rossz is. Így örülök hogy legalább fotókon látok hóembert! :-)
    Ez a nátha ez kiborít engem is, néha 1-2 hét szünet, aztán újra beteg leszek, bár eddig lábon kihordtam, de megvisel, sokkal fáradtabb vagyok.

    VálaszTörlés