"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. május 13., szombat

labdarózsa

 Viburnum...Ez is egy nagy kedvenc...Mikor a házat vettük, akkor volt egy ősrégi nagy bokor, de inkább fa volt..Rengeteg virág volt rajta, imádtam... más is... mindig emlékszem külön rájuk, amikor nyílik...Minden évben jött egy pécsi szinész, aki vitte a nejének, és egy nagyon kedves ismerősösöm kedvence volt, ép a névnapjára nyílott ki...Gizi napra mindig kapott egy nagy csokor  ladarózsát...Mindketten ott fent látják kedvenc virágjukat...

Aztán egyszer gondolt egyet a fám, és egyik pillanatról a másikra elpusztult... nagy bánatomra.Pár év múlva látom ám , hogy a szomszédomba átbújt a keritésnél, egy gyökér és újra feléledt ...picike volt, beteg mindig tetves, megértem életbe tartani..A szomszédom is tudta, hogy ápolgatom permetezem, öntözöm...És egyszer csak a szomszédaim elmentek, újjak jöttek... A fiatalok szüleinek útba volt, vagy  nem tudom... mert senki nem jár ott, kiirtotta, mivel az ő portájukon volt..Mire észre vettem alig maradt valami belőle...Meséltem ,hogy került az én fám hozzájuk, igy azt a kis gyatra kis bokor félét meghagyta...Idén is kihajtott, de nyoma sincs , hogy milyen szépséges volt az elmúlt időkbe...de él...







8 megjegyzés:

  1. I hope the latest version will thrive. Very pretty flowers.

    VálaszTörlés
  2. Nekem sajnos nincs virágos kertem, de nagyon szeretem a labdarózsát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igy nagyon szép, de mint vágott virág... nem birja, ahogy le van vágva a száráról, rögtön kokadozik..Én mindig sokáig hagytam vizbe, egy északa, aztán vittem el az ismerőshöz...Mióta elment, nem szedtem virágot, remélem látja itt a kedvenc virágját odafentről...

      Törlés
  3. Nagy kedvencem nekem is, imádom, csak éppen nekem nincs... ☹️ Annyira szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nagy ellefele a tetvek, mindegy hogy meleg van, vagy ilyen idő, mint most... Majdnem hogy mellette kell állni permetezőkannával...képletesen..

      Törlés