"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2024. május 26., vasárnap

virágok

amivel nem tudok betelni...Tudom... nem csodakert és nem mutogatni való...én mégis boldog vagyok , hogy  ennyi virágot is sikerült összegyűjteni, kapni, venni, cserélni... Örülök, hogy amennyire lehet apa rendbe tarja, öntözi... sajnos szinte alig tudok valamit is csinálni... A második adag kezelés sem úgy alakul ahogy gondoltam, ráadásul az elektromos kezelések, csak júniusban kezdődnek...Szerettem volna más szakemberrel megnézetni magam, de a drnő, csak kezeléseket írt fel... ami  nem úgy segit mint kéne...igy marad a nézelődés..és az agyam őrlése. Bizonyára mindenki megérezte már, milyen amikor tehetetlen...

 Akkor jöjjenek ami a szívem egy kissé boldoggá teszi...

























Nem tudom érdemes kérdeznem, hisz lassan nincs is senki, hogy találkoztatok e a " Ments meg engem" akcióval  a Lidlibe... Olyan mint a Colombó felesége... mindenki hallott róla, tudja hogy van, de senki nem találkozott  vele, nem látta...

NOs én igen, egész véletlen...Szomorú az egészbe, hogy az önkiszolgáló fizetésnél van letéve, és vannak emberek, akik mohók, és másra nem gondolnak, holott csak egy dobozzal szabad elvinni...

Elviekben 3 kilónak kéne lenni, de nem néztem...örültem neki... tartalma most, 5nagy hagyma, 2 szép paprika nagy, egyik piros, másik fehér, 2 alma, 4 narancs, 1 nagy uborka, , 1 téli körte, 1 új hagyma csomag, egy új 3 darabos foghagyma, 1 új káposzta, 3 szép sárga banán, mindez jó állapotba, és 400 forint...

 El lehet dönteni...Sokan fikázták, hogy biztos kidobni való  cuccokat tesznek bele.Én most mondhatom , hogy nem igy van... Legyen szerencsétek!!!

5 megjegyzés:

  1. Csodás virágaid vannak. Kitartást kívánok és sok türelmet gyógyulásodhoz , gondolom könnyű ezt mondani ! Nem járok abba a boltba amit említettél de biztos megéri ha ennyi minden van benne és még egészséges is !

    VálaszTörlés
  2. Beautiful flowers, your garden is a littler ahead of mine, my red hot pokers and day lilys are only just showing colour, I dont go to the store you go it but I know you can pick up a bargain from them

    VálaszTörlés
  3. I’m sorry treatment is not going well, but the garden is beautiful and to be enjoyed.

    VálaszTörlés
  4. A virágok mindig szépek, öröm rájuk nézni... a Lidl akcióval meg egyetlen egyszer találkoztam, de akkor is fonnyadtak voltak.

    VálaszTörlés
  5. köszönöm a megjegyzéseket...Rendes áron is van sokszor fonnyadt..sajnos

    VálaszTörlés