"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2024. július 7., vasárnap

"zöldszemű"

 Igy nevezte el Kata... ám legyen... majd kiderül mi is az igazi neve, de addig még sok munka van vele..

Mint minden munkám, úgy kezdődik, hogy szembe találkozom vele, 1x 2x sokszor, és addig jön velem szembe, míg nem " szerelmetes " leszek, és le nem mentem...Aztán mint a mesében el is tűnik, többet nem jön velem szembe...Biztos van valami titok benne, na mindegy is, régóta ki volt szemelve, de sok nyavalygásom miatt, mindig csak halogattam, ügye nem tudtam rendesen ülni se, lábam se tudtam rendesen letenni, az idegeim is pengén táncoltak így csak maradt... Pedig a kézimunka gyógyír számomra, most nem sokat segített...

Összeszedtem magam.... és neki álltam... Nem mondom hogy a kedvenc színeim... sokszor talán lehangolók is a színek... de majd a végeredmény kárpótol...Most inkább színeset, vadító színeket, virágosat, vagy erdőset, ház részletet varrnák... vagy nem is tudom...most csak ábrándozom , mi is lenne jó varrni, így aztán a  marad ez... és elég szépen alakul, bár nem sokat tudok vele foglalkozni még mindig...

Kb 2 hónap alatt értem el idáig, így jó sok kép lesz... így látszik igazán a haladás....Mostani állapottal kezdem, és remélhetőleg vissza fele megyek, ha csak a rendszer nem nyúl bele...

190x190xszem lesz, 28-as hímző vászon, 2 szálal rosace fonal...feléig sem értem...
















4 megjegyzés:

  1. Wow, beautiful work, it’s going to be magnificent.

    VálaszTörlés
  2. Atyaég! Már látszik, hogy nagyon részletes, élethű lesz😲😍szenzációs a szeme!

    VálaszTörlés
  3. Szeme fogott meg köszönöm

    VálaszTörlés