"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2024. július 25., csütörtök

Majdnem ...

 .. végzetesre sikerült a spirituális szex szeánsz.

Nagyon meleg volt, késő este gyerek kinyitotta az ablakokat, még volt papír munkája, azt intézte, amikor, furcsa pattogó hangokat hallott alattuk, szomszédos házból. egybe függő háztömb,. Mellettük lévő ház , eggyel lejjebb terasz égett...Rögtön a tűzoltókat hívta, közbe a családját ébresztette, és küldte le az utcára és a többi lakót is riasztotta...és természetesen a másik ház lakóit is...Előkerült félkomába a tulaj is, egy törölközőbe, aki fel se fogta mi történik körülötte...és normálisan beszélni se lehetett vele, csak annyit sikerült kibogozni hogy a sex és a spirituális, szeánsz is benne volt a motyogásába.....

Jó kis riadalom volt...szerencsére nem történt nagy  baj...és még egy.... a  meggyújtott gyertyára  vigyázni kell és nem hagyni magára...... 


és ki hinné, hogy  a műanyag palának szaga volt, de nem tudtam honnan jött... a forróságtól így eldeformálódtak a hullámok rajta...és védi a vadszőlő és a borostyán

Elfelejtettem a kovászos uborkát behozni reggel, így csak délután jutott eszembe... Olyan forró volt, hogy nem bírta el a kezem, megégett a létől, ahogy belenyúltam...és akkor  apa mondta, hogy majd ő... neki is megégett a keze...
Vigyázni... vigyázni


6 megjegyzés:

  1. Bármilyen drámai vége lett a meghittségnek, mosolyogtam olvasás közben.
    Akkor tutira megérett az uborka. Finom lett azért, vagy túlérett lett?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Finom lett az uborka... én úgy gondolom, minél tovább van kint, annál savanyúbb.
      gyerek is nevetve mesélte, bár nem volt annyira nevetséges, hisz mindenki lent volt az utcán, és valljuk be a kis motyonk, irataink, hirtelen eszünk be se jut, hogy menteni kell azokat is.. rossz bele gondolni is, hogy az a ruhád marad, amibe lementél és az az össz cuccod...

      Törlés
  2. Hááát, ilyen ez a szex! Vigyázni kell azzal is :))
    Én a slagban lévő vízzel jártam így. Gondoltam, hogy megmosom a kezem, de olyan forró volt benne, hogy gyorsan elkaptam onnan. Még jó, hogy nem valamelyik növényt akartam vele meglocsolni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen...hhhát jártam már igy, de én meg is öntöztem vele...

      Törlés