"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2016. december 15., csütörtök

Hópihe....

Nem igazán vagyok vele megbékülve...hogy a fonal színe-e, mert nem fehér és nem ekrű... krém színű...ami teljesen mocskos színt ad...A vékony fonallal... húúúúú... de nem vagyok elégedett... valahogy nem úgy állnak sem a gyűrűk,sem az ívek, ahogy elvárható lenne...Egyszóval és röviden nem tetszik úgy ahogy látszik... úgy ahogy van..
Készítés közben is elég gondom volt ...Tudom van sokkal vékonyabb fonal is... de lehet hogy a kezem nem bírja? vagy az ördög tudja...vagy ezt is meg kell szokni, mint a csipkefonalat, mikor kötünk...
Nagyon szomorú vagyok hogy a bolt bezárt ahol szoktam vásárolni a fonalakat...hiányoltam nála is ezt- azt .. de most tudom csak igazán, hogy mennyire hiányzik...
A fonal: Eldoradó, puppets 16



 //Így elnézve, fotón nem is látszik, hogy "piszkos "színű .//








etető benne van a képbe, de jól látszik, hogy is megy a munka...mindig a sarkába,háta mögött fekszik, vagy a nyakába Apának...Jól látszik Alex...

kötésről jutott eszembe...ítt tartok, de már csak egy- egy sort bír a kezem... aztán kis pihenő...



11 megjegyzés:

  1. Én aztán semmilyen piszkot nem látok, csak egy csodás , légies kézimunkát, amennyiben nem tetszik, email-ben küldöm a címem ahova postázhatod;-))))))))
    És az a nagy kutya ki a háttérben?;-)))))
    A kötésed változatlanul nagyon tetszik♥

    VálaszTörlés
  2. Melyikre gondolsz?

    nem piszok- piszkos színűnek tűnik...és tényleg nem a legjobb... ha nem látszik, jól fotóztam...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÁÁÁÁÁ, tudom, hogy nem piszok, meg látom, hogy Alex van a háttérben, kedveskedni akartam neked viccesen, na:-)

      Törlés
    2. én meg tudtam mire gondolsz... ismerlek már....és jó hogy írtál... örülök...

      Törlés
  3. Hihetetlenül szorgalmas vagy, rengeteg szépséget készítettél!
    Nem, a hópelyhen nem látszik semmi abból, amit írtál, egyszerűen csak gyönyörű!

    VálaszTörlés
  4. No, szerintem akkor tényleg jól fotóztad, mert én is inkább fehérnek látom...A magam részéről ezen a télen kiegyeznék, ha csak ilyen "hópihéket" kellene látnom :-)

    VálaszTörlés
  5. Very pretty snowflake & beautiful knitting pattern !

    VálaszTörlés
  6. Csak ismételni tudom amit a többiek írtak, gyönyörű :)))))))))

    VálaszTörlés
  7. Nincs evvel gond, szép lett!
    A kötésed is légies.

    VálaszTörlés
  8. Csodásak a hópelyheid...most vettem elő és gyönyörködök az enyéimben, amit Tőled kaptam...puszi értük most is!
    Mi van a kezeddel?
    Az enyém is zsibbad, így sajnos van, hogy kedvem sincs még csak belekezdeni sem a kézimunkába...

    VálaszTörlés