"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2016. december 8., csütörtök

Mégis csak....

....elkészítettem, eredeti mintájában...Valahogy hiányzott  a szememnek az utolsó sziromzat...Mivel az első szirmokat nagyobbra  varrtam,és már akkor nem akartam bontani,nem is  tudtam volna, igy úgy gondoltam,hogy nem fér el a következő szirom sor...és ugy is lett...Kicsit csaltam vele,hogy beférjen...ÍGY lett kerek...Ránézésre is jobb talán... már készül a másik is...




9 megjegyzés:

  1. Látod, Chelo szerint ez egy csillag!
    Akár virág, akár csillag, nekem is nagyon tetszik!❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Karácsonyi asztal dísz... hogy csillag vagy virág, szerintem mindegy...
      az a lényeg, hogy az adott kézimunkát, megtudom- e oldani, vagy nem...Minden új stílus, kézimunka egy kihívás számomra:Szeretek egy -egy feladatott kipipálni...Nekem már sem gyereket sem unokát nem kell tutujgatni, babusgatni, nevelgetni...marad a kézimunka!

      Törlés
  2. Hangulatos díszecske lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg szép lett. Nincs valami szép, csillogó gyöngyöd, akármid, amit a közepére tehetnél a gomb helyett ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fodorka elviekben lehetne gyöngy, vagy valami más, de a gomb tulajdonkép a szirmokat fogja le...sőt ennél nagyobb kellett volna...

      Törlés