"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2016. december 26., hétfő

MMMég gömbök...

Már régebben készültek a gömbök, csak nem akartam feltenni...bár ugy tudom unokám nem jár a blogomon...Szereti a zenét,és már rögtön kottázta is...Sikerült meglepni...
Azt hogy ragasztós lettem ,és festékes, mert a ragasztó leoldotta a festéket...megfogta a kezemet, mind semmi... a befejezéssel voltam igazán bajba... Minden befejezés mumus...
Végül igy sikerült...

Egy kosárba tettem az összes gömböt, így minden vendég maga döntötte el, melyik gömböt szeretné...












Amit próbára magamnak készítettem, ennek a nyomába nem léphet... bizonyára a mintás anyag is ad sokat a látványhoz.....menyem nagyon örült neki, mert nem volt eddig az asztalra dísz...ÁÁÁÁÁÁÁÁá megint jót találtam ki...és a pénzes szütyők is  "bejöttek"".

Minden kedves látogatómnak, olvasómnak kellemes időtöltést, jó pihenést kívánok!!!

2 megjegyzés:

  1. Milyen jó ötlet az ajándékba adott gömb dísz! Az asztalközép meg egyenesen csodaszép! Én is nézegettem a neten, de amire én találtam, az valahogy kis tölcsérekben végződik de szintén ilyen kör alakú. Még nem próbáltam ki. Amit Te készítettél nehéz?
    Szép napokat kívánok! :)

    VálaszTörlés
  2. Mindegyik gömb nagyon szuper lett, és az asztaldísz is gyönyörű!
    Nem csodálom, hogy örömet okozott! :)

    VálaszTörlés