"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2017. november 19., vasárnap

Süni.

Szeretek bolyongani, nézelődni a csoportok közt  NET-en,és a pinteresten....Így találtam rá a sünire, ami ép tűpárna, vagy csak díszként funkcionál..nagyon megtetszett, a mintát elmentettem ,a képet már nem, és azt sem hogy honnan szedtem le...
Nyomtatás után is már nagynak találtam, de mivel más segítség nem állt rendelkezésemre, magam feje alapján készítettem el...Ráhagyást sem hagytam, hogy legalább kicsivel kisebb legyen amikor varrom össze...Eleinte nem tetszett,de végére olyan kis helyeske sünike lett...amiről megint eszembe jutott a kis terhes süni, amit tavaly apa talált a kert mögötti úton hanyatt fekve.Óvatosan lapátra tette,átemelte, én itatni etetni próbáltam, de szegényke mindig hanyatba fordult...Akkor készítettem róla képeket, majd mivel nem sikerült az etetése apa szépen elrejtette egy bozótosba,onnan nem  messze ahol találta kifeküdve.Sokszor eszembe jut, hány pici süni születhetett.







Így találta Apa az utón









pár pillanatot vettem fel,ezt még gyakorolni kell.

13 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm...Mindig eszembe jut... ki tudja sikerült e nevelni picikéket...

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm..és jó látni hogy újra aktiv lettél!!

      Törlés
  3. Végülis életben maradt ? (Ez valahogy nem "jött át" számomra a beszámolódból)Vagy nem tudjátok ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, hogy életben maradt e... apa egy bozótosba tette le, onnan nem messze ahol az úton találta,lehet hogy nem tudott megfordulni... vagy kitudja...Sosem láttam igy hason fekve sünit...és ráadásul ilyen ducisan...Mindig eszembe jut, hátha picik is lettek és túl élte...

      Törlés
  4. Nagyon szuper ez a süni! Elkérhetném a mintát mailben? Már tudok varrni - kicsit :)
    Sajnálom az élő sünit... remélem, megmaradt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ildikó!
      Jók ezek a szakkörök,ilyenkor kicsit "irigy" vagyok,bár a városba van, nem igy szakkör, de az nekem messze is van..és persze más tényezők is vannak...
      További sok sikert a varrásaidhoz!

      Törlés
  5. Cuki lett a sünid! A telken nálunk is van és a párom látta, hogy fehér tüskés picike sünik is vannak, így biztos él még a kis család :-D

    VálaszTörlés