"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2017. november 21., kedd

Készülőben.../6/

Valamiért tavaly hozattam piros fonalat...de már feledésbe ment, csak gondolom gömböket akartam, ,csak se fonalat se gömböt akkor nem kaptam...viszont most minden megvan, lehet próbálkozni.azt hiszem maradok a kipróbált és egyszerű mintáknál../ja ... a baloldali nem is volt nekem egyszerű/A két első gömb elkészült,  pár darab még talán belefér...Valahogy  olyan lassú lett minden, csak az idő rohan kegyetlenül...Olyan sok elképzelés és terv van, mit lenne jó készíteni, de majd az idő megoldja..
Próbáltam oldalról, felülről, alulról kintről fotózni...így sikerült... de csak kettő gömb.
Fonal :16-os Puppets







8 megjegyzés:

  1. Milyen remekül mutat a hófehér gömbön a piros minta!!! nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek, mint mindig.
    Nagy becsben őrzöm,, az idén is felkerülnek a fára :)

    VálaszTörlés
  3. Beautiful effect with two motifs! Makes me want to give it a try...

    VálaszTörlés
  4. Vera, ezek egyre szebbek lesznek!

    VálaszTörlés
  5. Piękne bombki,jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac.Pozdrawiam serdecznie.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm..Még sosem láttam ilyen fehér gömböket...és rögtön eszembe jutott a boltba... hogy na ez kell...Nem vagyok boltba járó... szerencsémre... vagy nem...Ezüst színűt is vettem, majd az is sorra kerül.

    VálaszTörlés