"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2017. november 7., kedd

Hópihék és egyéb díszek.../4./

Újabb  hópihék készültek, mert terveim szerint csillag születik belőlük...Egyenlőre szárad a keményítéstől..Kell még hozzá fehér gyöngy is, ami persze jelenleg nincs, de nem voltam biztos, hogy úgy fog alakulni a csillag, mint ahogy elképzeltem...Volt egy csillag, amit láttam és valószínű azt is sikerül elkészítenem....Egyenlőre a csillag várat még magára.

A minta Robin P mintája... már sokszor elkészítettem, és nem rég forgattam az első kör után,és ép csak elkezdtem a következő kört, amikor felötlött hogy különálló dísz is lehetne...Persze nem én találtam fel a spanyol viaszt, mert láttam hasonló kézimunkát, csak nem volt hozzá minta, és akkor az nagyon megtetszett, most meg beugrott, miért is ne lehetne egy ilyen dísz is...


Különálló dísz amire gondoltam







 Újabb projekt... van mit böködni... talán jövőre kész is lesz...




Köszönöm a látogatást!

5 megjegyzés:

  1. Szépek, mint mindig! Kíváncsi vagyok a gyöngyös összeállításra. :)
    Titokzatos az új hímzésed. Mi lesz? Terítő?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Edit!Igazából kép a minta, de mivel 14-aidára hímzek, túl nagy lesz, csak a minta 60 centi , szóval nagy... bannenra gondoltam..Majd lesz még időm eldönteni, mert nagyon megnehezíti a dolgom a színek összeszedését, mivel és puppetsel hímzek...sok olyan szín van, ami a közelében sincs a DMC-hez...Már többen kihímezték, most is ketten böködik...Beánál lettem oda a mintáért:

      Törlés
  2. Wonderful snowflakes!! :)
    Pretty flowers! :)

    VálaszTörlés
  3. A hímzést dícsérik. Izgalmas, az biztos. De szép a két hópelyhed!

    VálaszTörlés
  4. Jó látni, hogy újra tobzódsz a kézimunkákban...A Bannerra kíváncsi leszek nagyon.

    VálaszTörlés