"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2017. december 11., hétfő

Ajándékom.

Én  is korábban kaptam meg az ajándékomat, mint ahogy én feladtam az én meglepimet, mert a névnapi virágot is be kellet szerezni, igy jócskán csúsztam..,
Hogy eddig nem mutattam, oka is van. mert ki is akartam próbálni, hisz hajócskázni való fonal lapult a borítékba, kávéval és cukorkával, amit már rég el is felejtettünk, milyen finom is volt.
A próba megtörtént, még nincs kész állapotba, csak az utolsó napokba gyöngyözöm fel és állítom össze, ne kelljen addig rakosgatni,családba lesz ajándék.


 Nagyon kellemes világos színe van... a felső kép a hű fotó...a másik szín még vár...


6 megjegyzés:

  1. Mammográfiára vártam a múlt héten, erősen gondoltam rád. Ült egy hölgy, s sorban kerültek ki várakozás közben a horgolt angyalok a keze közül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy hogy gondoltál rám...és valóban én is szoktam vinni magammal valami elfoglaltságot...Igaz a mammora nem... több okból is... ha 11 órára kaptál időt, akkor 11 óra előtt már szólítanak...fél óra múlva az eredményt is megkapod... A másik Itt vagyok tök hülye...és agyon aggódom magam,igy még beszélni sem lehet velem...mig az eredmény nincs a kezembe...Hosszú évek óta most volt először hogy nem volt orvos aki megnézze az eredményt és postázták három hét múlva..Én teljesen padlón voltam addig mig a papír nem volt a kezembe...

      Törlés
  2. Örülök, hogy tetszik 20-20gr van hajónyi bobinán. Szép lett mindkét hópihe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bevallom az első pillanatba mikor nekiálltam csipkézni, azt gondoltam valami drót félesség van a kezembe... annyira nem akart szót fogadni a fonal...Aztán még is csal én győztem..és megszídült a fonal...

      Törlés
  3. Szépek a hópelyheid,de minden fotódnál azt mondom magamban, "nahát én erre nem lennék képes" :-)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Mari...én is eleinte mindig azt mondtam,,,,nnnna ezt soha nem tudnám elkészíteni...Igy tanultam meg a hajócsipkét, csipkekötést, xszemes kézimunka alapjait...Mindenből egy keveset...Sok terv van ,amit jó lenne megtanulni, de időm lesz-e rá...és kezem és szemem..és elmém...az majd elválik...Az utolsó 5-10 évben tanultam meg sok mindent, amire fiatal koromba azt mondtam hogy soha....

    VálaszTörlés