"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2017. december 28., csütörtök

Horgolás karácsonyra.

Idén kevéske horgolt dísz készült...Sok szép ablak.-ajtó díszt láttam, úgy éreztem nekem is jól jönne... Viszont sikerült  elfelejtenem,, a hogyanját, azért nem is úgy sikerült, mint ahogy elképzeltem...Kevés idő volt a gondolkodásra, csak azt tudtam valahogy meg kell oldanom, hogy dísz legyen,ne összecsapott legyen, valahogy azért kinézzen...nem kis feladatnak tűnt, majd a kész mű amit mutatok, látjátok, inkább tálnak előbb elkészült volna mint ajtódísznek...
Persze nem nem lett hibátlan, megszenvedtem, ami nem látszik, de a menyemnek nagyon tetszett és örült neki...és ez a legfontosabb...

Ha valami nem sikerül úgy ahogy én szeretném, nem tud nyugton hagyni,......természetes, hogy újabb készül belőle... most szárad...



na szóval ilyen volt amikor kész lett a horgolás.


felbuzdulva két kisebb dísz is készült...



 ilyenek lettek a kis szütyők, pénz került bele...


További jó pihenést, kívánok kedves látogatóimnak!!!!

10 megjegyzés:

  1. Vera, nagyon szépek a munkáid!
    A kis szütyők nagyon ötletesek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Edit...A kis szütyők ,utána karácsonyi díszként funkcionál.Már nem tudom mi az ami kell nekik, nem is vagyok képbe a mostani "divattal".

      Törlés
  2. Látom te is az utolsó pillanatig szorgoskodtál :-) Szépek lettek nagyon, a kis szütyők meg ötletesek.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem az utolsó pillanatig, hisz tudod mindig... kell amivel elbibelődőm...Nem jól érzem magam, ha nem szöszölhetek valamivel... ez már betegség? lehet...

      Törlés
  3. Szép díszek nekem,kedvencek a kicsikék. Pénz átadó szütyőke pedig nagyon ötletes, jó sok pénz belefér? Valamivel foglalatoskodni pedig mindig kell, inkább mint a Brazil sorozatok nézése :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én igazából nem tudom melyik a szebb, mert azért készítem ,mert tetszik...és mind ajándékként megy tovább, és díszlik másnál
      Tulajdonkép sok pénz belefér....ne....

      nem szeretem a tévét,én csak hallgatom...Ernő
      nagy tévés...

      Törlés
  4. Szerintem is nagyon szépek lettek - azt hogy nem volt rögtön tökéletes, senki nem látja :)
    További szép napokat Nektek is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...Tudod, ha tudod hogy hol hibáztál egy munkával, a szemed mindig odatéved...és tudod hogy hiba van benne,és többnyire zavar is...
      Neked is szép napokat!

      Törlés