"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2017. december 7., csütörtök

Hóember...

Röviden szeretném leírni...Szerelem volt, első látásra, mikor megláttam Áginál a hóembert amit hímzett, és eszembe jutott, nekem is van, igaz nem olyan, de ez az enyém, én kaptam a mintáját ajándékba még régebben Katától...Közben elkezdtem a Neten keresgélni lázasan, hogy télapó, vagy hóember kell nekem..találtam jó párat, de amit ajándékba kaptam, három napi keresgélés után sem találtam...Már feladtam, mikor egyik szekrény fiókot kihúzva mosolygott rám, a kis buci fejével...Olyat kerestem, ami nem túl bonyolult, lassan hímzek,aránylag hamar kész legyen, és más dolgom is van különben.
Egyébként a keresgélésben mostanában nagyon jó vagyok, mert  ami kell, pont az nincs meg...




 közben felkerült a többi apróság is, ami tavaly készült...arról nincs most kép



egy kis összefoglaló, hogy készült...CD-re

Másik szerelem, amit JuciKá és Rita hímzett... Már többször is elkészült, most kulcstartóhoz dísznek levendulával töltve, már gazdájánál van.


Tél... tél... deres minden...





Köszönöm a látogatást!

8 megjegyzés:

  1. Imádom a hóembered fejét, olyan cuki, mosolygós öröm ránézni!
    Tél van, bizony előfordulnak ezek a nem szeretem téli ködös, deres reggelek, szerencse ha nem egész napra korlátoznak bennünket.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édes a hóembered. Nekem is tetszenek ezek a cukor orosz minták. Van belőlük sok a netten,csak az embernek legyen ideje varrogatni.

    VálaszTörlés
  3. Que simpático el muñeco de nieve. PReciosas fotos, que frio!!

    VálaszTörlés
  4. Jófopa lett a hóembered! :) A befejezése CD-s befejezés kimondottan jó, fel lehet használni a már tönkrement, régi CD-ket. Nem kell kartont vagdosni, ami nem könnyű feladat.
    A kulcstartó is aranyos, olyan kis romantikus.

    VálaszTörlés
  5. Aranyos a hóember, hisz ennek is fülig ér a szája -- én azokat imádom :-)A Cd-s befejezés pedig nagyon környezetbarát, és gyors befejező megoldás :-)

    VálaszTörlés
  6. Tündéri ez a hóember! ... és köszi, hogy a CD-s ötletet eszembe juttattad! :)
    Az illatpárna is nagyon jó lett!
    További szép Adventet kívánok!

    VálaszTörlés
  7. Óh, azok a fagyos tájak! Szépek..., innen bentről.
    A hóember aranyos! A képek a falon szintén. Pláne így összességében.

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm hogy itt voltatok, megjegyzést is hagytatok, nem volt hiába a fázisfotók...

    VálaszTörlés