"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2017. december 2., szombat

Kosztosok...

Nyáron is itt voltak... de mostanság... ennyi cinkét az elmúlt télen nem látunk mint most ősszel már...Napokban felfigyeltünk egy újabb cinkére, amit eddig nem láttunk...találgattuk...hogy elfajzott e, vagy "félre" lépett valamelyik...DE nem...Barát cinke és a őszapó farok nélkül, kb igy mondhatnám...Apa utána nézett, fenyvescinege a becsületes neve...Még soha nem volt itt...Már most  több kilónyi magot ettek meg... A kis vörösbegy is megjelent...Imádom őket nézni.A napokba ép még csak nem fagyott be a víz, még fürödtek...Nehéz fotókat készíteni, de sokszor az etetőket nem lehet látni annyian vannak...Ez az új kis jövevény nem félt, egy -két méterről  lett fényképezve.
















fenyvescinege...Fotó Google..

Köszönöm, ha végig néztél!Szép hétvégét!!!

7 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek! Abba ne hagyd az etetést! Hozzátok szoktak.
    Több kilónyi magot? Az nem semmi!

    VálaszTörlés
  2. Nálunk is megjelentek a cinkék.
    A madaras hímzésed nagyon szép, alakul :)

    VálaszTörlés
  3. Én csak hóban szoktam etetni, de úgy ítéltem, idén kicsit elsokalltam a magvásárlást és már most is kiraktam. Járnak ide hozzám is - macska-elérhetetlen helyre tettem cinkegolyókat, és talán a magos dobozt se érik el. Azt hiszem fogok csinálni olyan ásványvizes-üveges etetőt. Azt aztán nincs macska, aki elérné.....

    VálaszTörlés
  4. Csodás képek. :-) Nálunk is sokan vannak és a nyári költő odút most is használják. :-)

    VálaszTörlés
  5. Olyan jó őket figyelgetni.
    Nálunk is van sok cinege a téren. Erről a fajtáról még nem hallottam, okosodtam megint :)

    VálaszTörlés
  6. etetjük mi is a madárkákat. néha aggódok a macskák miatt, de szerencsére eddig győzött a lustaságuk. pedig reggelente nagy a zsivaj az etetők körül...

    VálaszTörlés
  7. Ezek szerint most mindenhol sok a madár..van állandó cinkék, akik még nyáron is itt voltak, és ha nem kaptak kaját itt ordítottak...Köszönöm a megjegyzéseket...
    A mi cicánk már keveset van kint, főleg ha hideg van...Nem rég fotóztam, ahogy ép a fába ment a madár után...Olyan kis ügyetlenek tűnt...

    VálaszTörlés