"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2017. december 14., csütörtök

MÉGGG... gömb....

Nem tudom ki hogy, és milyen gyorsan tudja készíteni, nekem lassan megy, és csak este mikor már esetleg válaszolni sem kell, mert apa már nagyban horkol...két- három este kész egy gömb... de most pár napja napokig a kukába dolgoztam, semmi nem sikerült...Idén a piros szín a választás, hozzá vettem a gömböket is, egy kivétel, ami egy piros gömbre fehér fonallal...
Sok kép készült, a két gömbről, mégsem adja úgy vissza a színt, mint ahogy kinéz...Sokkal szebb mindegyik mint a fotókon.



 Ezt a mintát most készítettem  először...










Jó készülődést!

Boríték  jött...és benne..Nagyon köszönöm....!!!

8 megjegyzés:

  1. ohhh, lehet szavazni? mert én akkor a piros gömbösre szavazok :)) nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Orsi lehet szavazni...
      Igen...és be kell vallanom nekem is jobban tetszik a piros gömb, fehér fonallal...De évek óta mindig ez van, zöld, vagy lila gömb és a fonal mindig fehér volt,de azt gondoltam hogy váltani kéne, valami újat, igy jött a piros fonal...Remélem azért fog tetszeni, mert családi ajándék lesz.

      Törlés
  2. Nekem mind a kettő tetszik ! szépek nagyon !

    VálaszTörlés
  3. Persze hogy nem, a valóságban látványosabbak. Huh, az a piros gömb a fehérrel szenzációs!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehéz fotózni, mert visszatükröznek...egy-egy gömb sokszor van fotózva, alig van normális,mert mindig bibis...de azért látszik, hogy rendesen van elkészítve a csipke...

      Törlés
  4. :-) A piros gömböst én is megcsináltam, csak átlátszó gömbre. Jó kis minta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minták is régiek egy kivételével...Nem volt kedvem újat próbálni, pedig rengeteg szép minta van, nem is lehet választani, csak a minták nem mindig jó látható,és azzal már nem akartam még bibelődni...

      Törlés