"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. október 27., szombat

Illatpárna...

Mikor "menekültem" a nagy kép himzésétől a sok lila és kék színtől, akkor ötlött az eszembe hogy van egy szép pillangós képem, valahol régen találtam a pinteresten...Megint lila?Így hozta a sors...De valahogy nagyon nehezen akart megszületni a hímzés...Sőt....meg kellett erőltetnem magam, mert nem akart derogálni a himzése, hogy miért nem tudom...Nem szeretek, és nincs is félbe hagyott munkám...szerencsére...A múltba volt ilyen elhagyott, befejezetlen kézimunka.Az eredeti képből hagytam is le, inkább kicsit átalakítottam, hogy végre legyen már kész...
Utána meg igazából nem volt elképzelés mi legyen... keretbe gondoltam az elején...aztán az sem tetszett, nem volt kedvem? keretbe tenni...és akkor eszembe jutott, milyen sok levendulám van...A többi illatpárnához képest még nagy is, ettől olyan kicsit más, ...
Gyönggyel és francia csomóval is díszítettem.
Így most tetszik, kár lett volna csak úgy eltenni a hímzést...








Köszönöm a látogatást!




11 megjegyzés:

  1. Vera, tényleg kár lett volna nem befejezni. Kedves kis minta és mutatós a végeredmény :)

    VálaszTörlés
  2. Szép kis minta, és nagyon jól lett a befejezés. :-)

    VálaszTörlés
  3. Ez gyönyörű lett, kedves Vera! A gyöngyök külön feldobják! Nagyon tetszik a minta is - a színválasztás is :) - nagy kedvencem a pillangós :)

    VálaszTörlés
  4. Minden jó valamire :) Jó, hogy találtál neki funkciót, kedves ez a kis minta.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett! :) Nekem is van pár apróbb mintám, talán azokból is levendulás párnát kellene készíteni, mert idén rengeteg lett a levendulánk. Legalább pár hímzésemet véglegesíteni is tudnám. Itt lesz a 4 nap pihi, talán akkor előveszem őket.

    De akkorra van más tervem is, zakuszkát szeretnék készíteni, mert rohamosan fogy, amit múltkor készítettem (pedig életemben először csináltam).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagyis nem apróbb mintám van, hanem apróbb kész hímzésem. :D Nem akarok újba kezdeni.

      Törlés
  6. Nekem ugyan nincsenek ilyen párnácskáim, van viszont igen sok vászon zacskóm és teli a szekrényem levendulával. Nagyon szeretem az illatát....

    VálaszTörlés
  7. A sima vászon anyagba is jó a levendula,sőt ott töményebb, mert ezekbe töltöanyag is van, hogy puha is legyen,jó tapintása legyen,ha megfogjuk .Az hogy ezek "felcicomázva" vannak, oka az, hogy ajándékba mennek...Akár kilincsre,ablaknyítóra, kulcstartóra,vagy ahova akasztani lehet...Egyszerűen dísz...Megsúgom, nekem is sima zacskóba, van

    VálaszTörlés