"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. október 15., hétfő

Táska,vagy tatyó...

Találtam egy jó kis tatyó mintát,de maga a táska nem volt fotózva.könnyű volt a mintát átrajzolni, mert méretek is meg voltak adva...Mikor kész lett,  nagyon kicsinek találtam, ááá ez még sem jó,majd én...kitalálom mekkora legyen...A füle az aljától indult a másiknál, gondoltam legalább jobban tart, vagy nem is tudom...Túl egyszerűnek tűnt az egész, én szeretem ha bélése is van... Azzal is még elszúttyogtam... egy darabig...vasaltam bele viest is hogy legyen tartása...A végeredmény látható...Szerintem szűk lett,addig variáltam...Egy kisebb  bevásárláshoz mindenképpen megfelelő , de hogy a táskába elférjen, és ne foglalja el az egész táska tartalmát egy tartókát készítettem...
JJJja... úgy látszik, teljesen kiestem a varrásból...
Nem így képzeltem sem a táskát sem a tartóját... de ez van...Próbálom összeszedni magam varrás ügyben, de csak nem találok magamra...Most megint azt mondom, hordható, használható...DE nem ilyet akartam...




 ez régebbi tákolmány...szószerint..Nem  volt szatyor, amibe a tojástartókat vissza vigye apa,meg néha semmi nem volt nála, amibe a csarnokba hazahozza a vett cuccokat.Gondoltam, van egy ős régi sínadrág,amit munkába használtam, de összement, sajnáltam kidobni...majd abból jó kis tatyó lesz..AAA levágtam csak saccra a szárakat, csak úgy minden nélkül..Jó görbe lett, hisz tripla anyag is ráadásul...Mit nekem ,majd leegyenesítem...kézben tartva...újra ismételtem  a vágást mert igy se, lett jó... sőt sehogy nem passzolt...akkor bevetettem a gombostűt, hogy aztán nem fog ki rajtam egy nadrág...Egy  darabig még el vagdostam rajta, mert nem lett a két széle sem egyforma...Nagy nehezen letűztem,nnna most aztán levarrom mielőtt elcsúszna és újra kezdhettem az egészet...Pár óra után az alját is összevarrtam...kínok kínjával...csakhogy azt meg fordítva..Úgy is maradt... mert hogy ne hogy elszakadjon az alja, jó párszor átmentem rajta...így bontás aligha bírta volna ki, ha pedig újra vágom, akkor meg a kukába is dobhattam volna  már az elején, és nem szúrok el jó pár órát hülyeséggel, mert ez az volt....Lustaság fájt volna, szamár módjára ordítottam volna..Ezzel persze még nem volt a én tortúrámnak vége, mert a fül sem adta magát egy könnyen..Persze varrhattam volna helyette egy normális bevásárló szatyrot, de intő példának meghagytam...és tanulságnak... ha nincs kedved, erőd..... NE állj neki semminek...Igy legalább most majdnem földig ér a szatyor...mert mondanom sem kell, a füle meg hosszú lett...Szóval úgy gondoltam, hogy fél percet nem áldozók már rá, mert majd egy napomat elvitte,és csináltam , egy nagy rakás....sz...Ha  hozz benne cuccokat apa, mindig mosolygok rajta, hisz ilyen nagy hibákat még a kezdő sem követ el... de nekem azért sikerült...

Ez a bejegyzés meg azért íródott, mert Juciká blogján szatyor varrására hív bennünket...Ez egy régi darab... de emlékezetes...


praktikus és divatos bolti új szatyor...






Az őszhöz tartozik az októberke....
Legyen szép hetetek...legyetek jók, élvezzétek ki még a szép napos időt!!!

5 megjegyzés:

  1. Ilyen emlékezetes darabjaim vannak nekem is :)
    A fenti táskának lehet, hogy nem praktikus a mérete, az így a képen nem látszik, meg nyilván nem tudhatom, mit szeretnél beletenni, de kinézetre jó lett! Ügyes vagy és sokoldalú!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm... Gondolkodtam egyáltalán leírjam e... mennyire tudok bénázni...Igen ez is én vagyok... és sajnos vannak dolgok ami nem sikerül...hisz nem is vagyok semmimbe profi...nem tudom mi kerül bele,és egyáltalán lesz e használva, mert ajándékba készítettem...Tudom sok praktikus mindent lehet már venni,...jutott most eszemben mert kaptunk egy -két cuccot és ez a mostani modern szatyorba van...de mielőtt visszaadnánk majd lefotózom. Praktikus, divatos, kis helyen elfér...szuper.. .

      Törlés
  2. Szerintem használható darabokat készítettél. Más téma, hogy nem így terbeszámolódat, élmény volt végig olvasni. Szatyorkákat meg használjátok sokáig és legyenek mindig megtöltve.vezted, tudod van az a mondás embert tervez....
    Szerintem akkor is sokkal jobb mint az a sok környezet szennyező hulladék amit előszeretettel tukmálnak még mindig ránk a bevásárlások alkalmával. Köszönöm a

    VálaszTörlés
  3. "terbeszámolódat" tervezted, beszámolódat, bocsánat mos olvastam utána és még én sem értettem így.

    VálaszTörlés
  4. A felső tatyó jó, az alsónak csak a füle nagy. Szerintem. Mindig nagyon nehéz az újra hasznosítás. Új anyagból könnyebb varrni, de megértem az anyag kidobása olyan nehéz.

    VálaszTörlés