"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. október 21., vasárnap

Sikerélménynek...

Kell a sikerélmény,és nagyon...Mostanában kézimunka  kudarc kapott el, több olyan bakit követtem el, ami nyomasztott, hogy  nem sikerült...Ép a sok munka miatt is kell a kikapcsolás, legyen az csak fél óra is...
Új vágy , hogy megtanuljam a gyöngyhorgolást,eddig csak kudarc volt, kis, gyöngy, vagy nagy... nem segít egyik sem...Ráadásul találtam egy videót, ahol tanítja egy hölgy, és mondja, hogy 3 évig nem tudta megtanulni...Szent ég...és ha nem lesz annyi időm?Az ujjam, a körmöm oda már a sok próbálgatástól...A napi dolgoktól, problémáktól , tenni valókból kapcsolok ki...és akkor jönnek a kudarcok..és akkor ez csak a gyöngyhorgolás...lehet hogy szüneteltetni kéne minden projektet
Tudom ennél nagyobb bajom, problémám sose lenne..

JJJJÓ persze túl élem...


Ennek a kis süninek a mintáját is rég kerestem, mástól meg nem akartam kérni, a napokban szembe jött velem...és akkor beugrott a szempilla fonal, amit már jó rég kaptam...Szerencsére valaki már elkészítette, és írta, hogy ki kell fordítani a sünit a horgoláshoz...NNNa nem volt könnyű...de annyira örülök hogy sikerült...Bizonyára készül még, de rendes fonalból...





Köszönöm a látogatást!Jó pihenést minden látogatónak...Köszönöm hogy itt vagytok!

11 megjegyzés:

  1. Egyszer egy fazekas nyilatkozta, hogy 2500. edényfestése után talált rá a technikára, az igazi módszerre, FEL A FEJJEL, ÜGYES VAGY.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...akkor biztató, hogy még készülhet bármi...

      Törlés
  2. A süni nagyon jó lett!!!
    Bizony kell a sikerélmény! Meg amúgy egy elégedett magánélet is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szeretem a csendes életet, a nyugalmat... a békességet..
      A süni meg ép kedvemre való volt... most ő a nagy kedvenc, mig nem készül el más!A figuráknál ,már csak igy van...

      Törlés
  3. Aranyos a sünike . A gyöngy horgolás nálam is opció volt , míg meg nem láttam, hogy végeláthatatlan gyöngyre van szükség hozzá, amit óraszám kell fűzögetni , és ha valami miatt eltévesztem, az egész elromlik, nem jön ki a minta . Évek alatt a gyerekeim, unokáim elhordták a régi gyöngy készletem , és már újra nem vagyok hajlandó beruházni . Van annyi mindenem , amit biztos nem fogok tudni felhasználni amíg élek . Aztán meg csak forgok majd a síromban, ha szidnak az utánam lévők ----minek gyűjtött ennyi vackot össze !!!!!????:-) Azért, mert gyűjteni jó ! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó meglátás és igaz is...Rettenetes unalmas fűzni a gyöngyöket,ép olvastam hogy csak egy karkötőhöz közel 2 méternyi gyöngyöt kell fűzni...A tévesztésről meg ne is beszéljünk...

      Majdnem minden kézimunkánál van mumus...A zsirórcsipke szintén ... mert kilométernyi zsinórt kell először meghorgolni, a minta felvitele sem egyszerű agyagra,aztán mire a sok zsinórt tekeredve, formázva rávarrod az anyagra, nem kis feladat, mert apró öltésekkel kell felfércelni.és ha ez kész akkor lehet kitölteni a mintát...És ha az egész kész, le kell bontani az anyagról az egész munkát, és akkor kiderül jól dolgoztál e...

      Törlés
  4. Nagy aranyos lett a sünike!
    A gyöngyhorgolást én sem tanultam meg, igaz, soha nem is próbáltam, csak a gondolatával játszottam. Találtam egyszer egy fűzési technikát, ami hasonló volt, inkább azt csináltam, könnyű és gyors eredményt hozott.
    DE! Ahogy ismerlek, nem fogod feladni, addig kísérletezel vele, míg összejön! Így legyen! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Edit...
      Ott kezdődik, ha meglátsz egy szép valamit és szerelmetes leszel bele, KELL..és ha nem tudod, meg kell tanulni...nincs mese.Így voltam a hajócsipkével is... vért izzadtam mire normális munka kikerült a kezemből...Nekem nagyon nehezen ment a tanulása...A zsinócsipkénél ugyan ez a helyzet...Csak apróságokat szertnék majd készíteni, de sok tanulni való van hozzá...és most nem rég egy szépséges karkötőt láttam meg... nos persze nem tudok gyöngyhorgolni...és igazából a gyöngy világa messze áll tőlem..Néha illatpárnára vagy más apróságra varrtam fel párat..A legtöbb munkám a gyönggyel amit elkövetem, mikor kiborult és a szőnyegről szedegettem egyesével fel... HÚÚÚ szidtam magam, mert nem zárom le semminek a tetejét rendesen..
      Valóban nem adom fel...próbálkozom...

      Törlés
  5. A sünike nagyon helyes kis jószág! Jó nagy munka lehetett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katici...Igazából nem nehéz a minta...itt most inkább a szempillafonal volt a mumus...ettől volt nehezebb, mert nem láttam sokszor, hova kell bökni...de azért sikerült...

      Törlés